Δευτέρα, 21 Σεπτεμβρίου 2020
# M-NEWS:
Home | ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ - ΑΓΟΡΕΣ | [Ζούγκλα]: Nielsen: Οι Έλληνες “ανακαλύπτουν” πάλι τα αυτοκίνητά τους και αποφεύγουν τα μέσα μαζικής μεταφοράς
[Ζούγκλα]: Nielsen: Οι Έλληνες “ανακαλύπτουν” πάλι τα αυτοκίνητά τους και αποφεύγουν τα μέσα μαζικής μεταφοράς

[Ζούγκλα]: Nielsen: Οι Έλληνες “ανακαλύπτουν” πάλι τα αυτοκίνητά τους και αποφεύγουν τα μέσα μαζικής μεταφοράς

Αλλαγές στην καταναλωτική συμπεριφορά έφερε η πανδημία του κορωνοϊού και στον κλάδο του αυτοκινήτου, όπως προκύπτει από τα αποτελέσματα έρευνας που διεξήγαγε η Nielsen τον Ιούλιο ανάμεσα σε 1.500 Έλληνες πανελλαδικά.

Όπως προκύπτει από τα αποτελέσματα της έρευνας, το αυτοκίνητο ήταν το βασικό μέσο μετακίνησης κατά τη διάρκεια της πανδημίας με τους οδηγούς επιβατηγών που χρησιμοποιούσαν και μέσα μαζικής μεταφοράς να δηλώνουν σε μεγάλο βαθμό τις ανησυχίες τους για τα θέματα υγιεινής και προστασίας. Οι ίδιοι επίσης είτε έχουν μειώσει σημαντικά τη χρήση ΜΜΜ είτε την έχουν καταργήσει εντελώς.

Ανάμεσα στους Έλληνες που σκόπευαν να αγοράσουν καινούριο αυτοκίνητο το επόμενο διάστημα, οι 6 στους 10 αναβάλλουν την αγορά τους για περίπου 17 μήνες. Εκτιμάται σε πρώτο βαθμό, η αναβλητική αυτή καταναλωτική στάση για την αγορά καινούριου αυτοκινήτου να έχει σημαντικό αντίκτυπο για το 2020 στις πωλήσεις λιανικής. Επιπλέον σημειώνεται ο προϋπολογισμός αγοράς καινούριου αυτοκινήτου να έχει επηρεαστεί αρνητικά κατά 10%.

Μέσα από την ίδια έρευνα προκύπτει ότι τα κίνητρα που δόθηκαν από την κυβέρνηση για την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι γνωστά από την πλειοψηφία των δυνητικών αγοραστών οι οποίοι είναι και θετικά προσκείμενοι να εξετάσουν την εναλλακτική αυτή. Παρ΄ όλα αυτά, οι καταναλωτές εξακολουθούν να είναι σε έναν βαθμό διστακτικοί αναφέροντας στις ανησυχίες τους για την υψηλή τιμή απόκτησης του καινούριου ηλεκτρικού αυτοκινήτου, καθώς και τις τρέχουσες υποδομές της χώρας για τη φόρτισή τους.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: ΖΟΥΓΚΛΑ

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!