Παρασκευή, 25 Σεπτεμβρίου 2020
# M-NEWS:
Home | ΕΛΛΑΔΑ | [Ζούγκλα]: Folli Follie : Η αυτοκρατορία του… “fake”
[Ζούγκλα]: Folli Follie : Η αυτοκρατορία του… “fake”

[Ζούγκλα]: Folli Follie : Η αυτοκρατορία του… “fake”

Ήταν η «Ζάρα» του φθηνού κοσμήματος. Για να πούμε διαφορετικά. Ήταν το όχημα που έφερε το φθηνό αλλά και καλόγουστο κόσμημα στα δάχτυλα ή στους καρπούς ή στον λαιμό των απλών γυναικών αυτού του κόσμου. Ήταν όμως και η απόλυτη «φούσκα».

Οι ιδρυτές της εταιρείας, πατέρα και γιος, αλλιώς οι Δημήτρης Κουτσολιούτσος και Τζώρτζης Κουτσολιούτσος, έστησαν μία εταιρεία η οποία γιγαντώθηκε χρησιμοποιώντας τη γλώσσα του fake. Faux bijoux. Fake στοιχεία, fake ισολογισμούς, fake ετήσια αποτελέσματα, fake ανάπτυξη.

Στην αρχή ήταν όλα ρόδινα. Για να είμαστε σαφείς και ξεκάθαροι. Οι Κουτσολιούτσοι ήταν γαλαντόμοι και σπάταλοι. Ικανοποιούσαν τα γούστα τα δικά τους και των φίλων τους.

Ακόμα και αν αυτά τα γούστα ήταν ακριβά. Όχι. Οι Κουτσολιούτσοι δεν ήταν τσιγκούνηδες γιατί είχαν καταλάβει από νωρίς ότι η δημόσια εικόνα του επιχειρηματία στηρίζεται από τις κρίσεις και εκτιμήσεις των παρατρεχάμενων της εσωτερικής και εξωτερικής Αυλής που περιστοιχίζει τον στενό οικογενειακό πυρήνα. Από τα κουτσομπολιά χτίζεται η φήμη. Στη φήμη βασίζεται η καλλιέργεια των fake εντυπώσεων.

Οι fake εντυπώσεις προσελκύουν επενδυτές και συνεργάτες. Τουλάχιστον για ένα χρονικό διάστημα. Μετά έρχεται η κατάρρευση. Ποιος όμως σκέφτεται το τέλος όταν όλα είναι τόσο λαμπερά και ανέφελα τουλάχιστον τον πρώτο καιρό.

Είπαμε. Η Folli Follie ήταν η αυτοκρατορία του faux δηλαδή του fake, δηλαδή του ψευδεπίγραφου, μόνο που το faux είναι εκ των πραγμάτων φθηνό.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: ΖΟΥΓΚΛΑ

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!