Παρασκευή, 23 Απριλίου 2021
# M-NEWS:
Home | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - ΕΠΙΣΤΗΜΗ | [Σκάϊ]: Πέντε τεχνικές που είδαμε στο TikTok και μπορούν να βοηθήσουν με το άγχος και τις κρίσεις πανικού
[Σκάϊ]: Πέντε τεχνικές που είδαμε στο TikTok και μπορούν να βοηθήσουν με το άγχος και τις κρίσεις πανικού

[Σκάϊ]: Πέντε τεχνικές που είδαμε στο TikTok και μπορούν να βοηθήσουν με το άγχος και τις κρίσεις πανικού

Εδώ και περίπου ένα χρόνο, ο αριθμός των ψυχολόγων και ψυχοθεραπευτών που ασχολούνται με το TikTok έχει πολλαπλασιαστεί.

Εδώ και περίπου ένα χρόνο, ο αριθμός των ψυχολόγων και ψυχοθεραπευτών που ασχολούνται με το TikTok έχει πολλαπλασιαστεί. Αυτό προφανώς δε συμβαίνει επειδή οι επιστήμονες αυτοί φιλοδοξούν να δώσουν λύση στα προβλήματα του κόσμου μέσα από βίντεο του μισού λεπτού. Πολύ περισσότερο, θέλουν να ευαισθητοποιήσουν τον κόσμο σχετικά με την ψυχική υγεία. Μέσα από τη συχνή παρουσία τους στο TikTok και τις μικρές συμβουλές και tips που δίνουν, ευελπιστούν να δώσουν το έναυσμα σε περισσότερους ανθρώπους ώστε να αντιληφθούν και να φροντίσουν την ψυχική υγεία τους.

Πολλοί ψυχοθεραπευτές μάλιστα φροντίζουν ανά καιρούς να μοιράζονται μικρές συμβουλές που ίσως βοηθήσουν κάποιους εν μέσω μίας κρίσης πανικού ή σε περιόδους με αυξημένο στρες.

Παρατήρησε ένα ποτήρι με ανθρακούχο αναψυκτικό

Όλα έχουν να κάνουν με το να αποσπάσεις την προσοχή σου από αυτό που σου προκαλεί υπερβολικό άγχος τη συγκεκριμένη στιγμή. Γι’αυτό, μπορείς να δοκιμάσεις να βάλεις σε ένα ποτήρι ένα ανθρακούχο αναψυκτικό. Κάτσε και παρατήρησε τις φούσκες, τον ήχο και ό,τι γίνεται μέσα στο ποτήρι για λίγα λεπτά. Αυτό ενεργοποιεί όλες σου τις αισθήσεις και παίρνει την προσοχή σου μακριά από ό,τι σε καταβάλλει.

Δοκίμασε να πιέσεις συγκεκριμένα σημεία του σώματος σου

Εδώ θα δοκιμάσεις μία διαφορετική τεχνική.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: ΣΚΑΪ

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!