Δευτέρα, 19 Απριλίου 2021
# M-NEWS:
Home | ΕΛΛΑΔΑ | [Σκάϊ]: Διοργάνωση του 1ου Διαδικτυακού Μαθητικού Μαθηματικού Φεστιβάλ
[Σκάϊ]: Διοργάνωση του 1ου Διαδικτυακού Μαθητικού Μαθηματικού Φεστιβάλ

[Σκάϊ]: Διοργάνωση του 1ου Διαδικτυακού Μαθητικού Μαθηματικού Φεστιβάλ

Το Φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά στις 7 Απριλίου για τους μαθητές/τριες του Λυκείου και στις 8 Απριλίου 2021 για τους μαθητές/τριες του Γυμνασίου.

Ο Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου Μαθηματικών κ. Κωνσταντίνος Μπουραζάνας σε συνεργασία με την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Θεσσαλίας και με τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Καρδίτσας, Λάρισας και Τρικάλων, αλλά και εκπαιδευτικούς από όλη τη χώρα, πρόκειται να διοργανώσουν το 1ο Διαδικτυακό Μαθητικό Μαθηματικό Φεστιβάλ.

Σύμφωνα με την έγκριση του Υ.ΠΑΙ.Θ, Α. Π. : Φ16.1/16403/Δ2 10/02/2021 το Φεστιβάλ έχουν τη δυνατότητα να το παρακολουθήσουν οι μαθητές Γυμνασίων και Λυκείων όλης της χώρας, αλλά και Ελληνικών σχολείων του εξωτερικού.

Το ανωτέρω Φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά στις 7 Απριλίου για τους μαθητές/τριες του Λυκείου και στις 8 Απριλίου 2021 για τους μαθητές/τριες του Γυμνασίου.

Το πρόγραμμα του 1ου Διαδικτυακού Μαθητικού Μαθηματικού Φεστιβάλ θα περιλαμβάνει παράλληλες δράσεις:

  • Ομιλίες.
  • Συνεντεύξεις.
  • Θεατρικά και Μουσικά Δρώμενα.
  • Επίλυση Μαθηματικών γρίφων.

Σας ενημερώνουμε ότι ήδη έχει εξασφαλισθεί η συμμετοχή των κ. Κωνσταντίνου Δασκαλάκη Καθηγητή του ΜΙΤ και του Αθανασίου Φωκά καθηγητή του Cambridge.

Όσοι από τους συμμετέχοντες μαθητές πετύχουν στην επίλυση γρίφων βαθμολογία μεγαλύτερη του 80% θα τους αποσταλεί αριστείο διάκρισης.

Στόχοι του Φεστιβάλ είναι οι μαθητές να:

αναγνωρίζουν ότι τα μαθηματικά διαπερνούν τον κόσμο γύρω μας
εκτιμούν τη χρησιμότητα, τη δύναμη και την ομορφιά των μαθηματικών
απολαμβάνουν τα μαθηματικά και να αναπτύξουν υπομονή και επιμονή κατά την επίλυση προβλημάτων
έχουν εμπιστοσύνη στη χρήση των μαθηματικών για την ανάλυση και την επίλυση προβλημάτων τόσο στο σχολείο όσο και σε πραγματικές καταστάσεις
αναπτύξουν τις γνώσεις, τις δεξιότητες και τις στάσεις που απαιτούνται για την συνέχιση περαιτέρω σπουδών στα μαθηματικά
αναπτύξουν κριτική εκτίμηση της χρήσης της τεχνολογίας των πληροφοριών και των επικοινωνιών στα μαθηματικά
εκτιμήσουν τη διεθνή διάσταση των μαθηματικών και τις πολυπολιτισμικές και ιστορικές προοπτικές τους.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: ΣΚΑΪ

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!