Δευτέρα, 25 Οκτωβρίου 2021
# M-NEWS:
Home | ΥΓΕΙΑ - ΔΙΑΤΡΟΦΗ | [Queen]: Τι να βάλεις στη σαλάτα σου για να μπεις σε πρόγραμμα διατροφής
[Queen]: Τι να βάλεις στη σαλάτα σου για να μπεις σε πρόγραμμα διατροφής

[Queen]: Τι να βάλεις στη σαλάτα σου για να μπεις σε πρόγραμμα διατροφής

Τα φυλλώδη λαχανικά, τα ψητά και οι τροφές που περιέχουν πρωτεΐνη είναι μερικές από τις καλύτερες επιλογές.

Πολλοί άνθρωποι υποπέφτουν στο λάθος να τρώνε σαλάτες έχοντας ως στόχο την απώλεια βάρους και καταλήγουν εν τέλη να παίρνουν κιλά. Πώς γίνεται αυτο; Θα σου εξηγήσω. Πολλά από τα συστατικά που προσθέτουν στα γεύματά τους (σάλτσες, μεγάλες ποσότητες λιπαρών τροφών, κρουτόν) είναι γεμάτα λίπος και θερμίδες.

Πώς θα αδυνατίσεις…τρώγοντας σαλάτες

Αρκετοί είναι κι εκείνοι που τρέφονται με πολύ μικρές ποσότητες φαγητού οι οποίες είναι αδύνατον να τους κρατήσουν χορτάτους για ώρες. Η αντικατάσταση ενός υψηλής θερμιδικής αξίας γεύματος με μια υγιεινή σαλάτα είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αδυνατίσεις, αρκεί να ξέρεις τι πρέπει να βάλεις στις σαλάτες σου.

Όλα όσα χρειάζεται το smoothie σου για να σε αποτοξινώνει
Oι καλύτερες σαλάτες για απώλεια βάρους

1) Πράσινες σαλάτες

Μαρούλι, ρόκα, σπανάκι, βραστά λαχανικά όπως χόρτα, μπρόκολο κ.ά.

2) Η ποικιλία είναι απαραίτητη

Δοκίμασε να δημιουργήσεις τα γεύματά σου με ψητά λαχανικά όπως μελιτζάνα, κολοκύθι, πιπεριές.

2) Πρόσθεσε τροφές με πρωτεΐνη

Ο τόνος, το κοτόπουλο, τα βραστά αυγά και το άπαχο κρέας είναι μερικές από τις πιο νόστιμες και υγιεινές επιλογές.

3) Πες ναι στα καλά λιπαρά

Βάλε αβοκάντο, ξηρούς καρπούς και ελαιόλαδο με λεμόνι στις σαλάτες σου. Απόφυγε τα έτοιμα dressings που είναι πλούσια σε θερμίδες και λίπος.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: QUEEN

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!