Τετάρτη, 27 Οκτωβρίου 2021
# M-NEWS:
Home | ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ - ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ | [Protagon]: Η Σκάρλετ Γιόχανσον, τα σινεμά και ο πόλεμος με τις πλατφόρμες
[Protagon]: Η Σκάρλετ Γιόχανσον, τα σινεμά και ο πόλεμος με τις πλατφόρμες

[Protagon]: Η Σκάρλετ Γιόχανσον, τα σινεμά και ο πόλεμος με τις πλατφόρμες

Το πείραμα των μεγάλων κινηματογραφικών στούντιο του Χόλιγουντ, με την ταυτόχρονη έξοδο των νέων ταινιών στις αίθουσες και τις online πλατφμόρμες τους, έχει προκαλέσει διαμαρτυρίες από τους αιθουσάρχες που βλέπουν τα κέρδη τους να μειώνονται, αλλά και την πειρατεία να αυξάνεται.

Μετά την περίπτωση των φιλμ «Black Widow» με τη Σκάρλετ Γιόχανσον και «Godzilla vs Kong», το οποίο βγήκε την ίδια ημέρα σε κινηματογράφους και στο Ιντερνετ, και έτσι την αντέγραψαν από την πρώτη στιγμή οι πειρατές σε εξαιρετική ποιότητα, η Disney και η WarnerBros αποφάσισαν να περιμένουν τουλάχιστον ένα μήνα πριν διαθέσουν τις ταινίες τους στις πλατφόρμες –αν και οι αιθουσάρχες ζητούν 90 ημέρες. Αυτό θα γίνει για όλο το 2021 και στην περίπτωση της Warner και για το 2022.

Τα στούντιο έχασαν εκατομμύρια δολάρια από την πειρατεία των δύο φιλμ, ενώ η Γιόχανσον μήνυσε την Disney για διαφυγόντα κέρδη, καθώς τα ποσοστά της θα προέρχονταν μόνο από τις πωλήσεις εισιτηρίων στις αίθουσες και όχι από τις πλατφόρμες.

Οπως σημειώνουν οι Financial Times , οι αιθουσάρχες χρησιμοποίησαν τις δύο ταινίες για να δείξουν στα στούντιο πώς αυτή η τακτική βλάπτει οικονομικά και τις ίδιες τις εταιρείες παραγωγής και διανομής.

Ετσι, η νέα ταινία της Marvel από την Disney, «Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings», βγήκε αρχικά αποκλειστικά στις αίθουσες.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: PROTAGON

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!