Τρίτη, 11 Αυγούστου 2020
# M-NEWS:
Home | ΕΛΛΑΔΑ | [Protagon]: Κεραμέως: Η αξιολόγηση το πιο αποτελεσματικό εργαλείο για τη βελτίωση του εκπαιδευτικού συστήματος
[Protagon]: Κεραμέως: Η αξιολόγηση το πιο αποτελεσματικό εργαλείο για τη βελτίωση του εκπαιδευτικού συστήματος

[Protagon]: Κεραμέως: Η αξιολόγηση το πιο αποτελεσματικό εργαλείο για τη βελτίωση του εκπαιδευτικού συστήματος

«Η αξιολόγηση είναι ίσως το πιο αποτελεσματικό εργαλείο για να βελτιωθεί η απόδοση του εκπαιδευτικού συστήματος» τόνισε μεταξύ άλλων, η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως, μιλώντας το Σάββατο στο 8ο αναπτυξιακό συνέδριο, που συνδιοργανώνουν στην Πάτρα η εφημερίδα «Πελοπόννησος» και η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας.

Ειδικότερα, η υπουργός Παιδείας είπε ότι «δεν μπορώ να κατανοήσω κανένα χώρο εργασίας που δεν έχει αξιολόγηση, διότι είναι ίσως το πιο αποτελεσματικό εργαλείο για να βελτιωθεί η απόδοση του οποιουδήποτε συστήματος, και εν προκειμένω του εκπαιδευτικού συστήματος».

Στη συνέχεια, ανέφερε ότι «όπως ακριβώς είχαμε πει και προεκλογικά κινούμαστε σε δύο χρόνους» και προσέθεσε: «Ο πρώτος χρόνος έχει ήδη νομοθετηθεί και είναι η αξιολόγηση της σχολικής μονάδας και του εκπαιδευτικού έργου. Δηλαδή αξιολόγηση, αυτοαξιολόγηση και εξωτερική αξιολόγηση. Κάτι που προκαλεί αντιδράσεις, αλλά εμείς το θεωρούμε πάρα πολύ σημαντικό και γι’ αυτό και υλοποιήθηκε.Άρα, αξιολόγηση από τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς που θέτουν στόχους και βάσει του νομοθετήματος, το οποίο ψηφίστηκε πρόσφατα στη Βουλή, αυτοί οι στόχοι πρέπει να επαναπροσδιορίζονται και να εξετάζονται τουλάχιστον ανά δίμηνο.

» Όμως υπάρχει ένα δεύτερο πολύ σημαντικό κομμάτι, που έχει να κάνει με την εξωτερική αξιολόγηση από την αρχή πιστοποίησης ποιότητας των σχολείων, πρωτοβάθμια, δευτεροβάθμια εκπαίδευση, από στελέχη εκπαίδευσης και από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής».

Κατόπιν, η Νίκη Κεραμέως ανέφερε ότι «θα υπάρχει μία δημοσιοποίηση όλων αυτών, γι’ αυτό και έχουμε προβλέψει ανάρτηση αποτελεσμάτων αξιολόγησης, διότι θεωρούμε ότι όλο αυτό είναι πάρα πολύ σημαντικό, είναι δηλαδή μία κινητήριος δύναμη στην όλη εκπαιδευτική διαδικασία, αφού όλοι έχουν να κερδίσουν από την ίδια την αξιολόγηση».

Αναφερόμενη στους εκπαιδευτικούς, είπε ότι «έρχονται διαρκώς όλο και περισσότεροι και μας λένε θέλουν να αξιολογηθούν, διότι καταβάλλουν τεράστιες προσπάθειες και αυτό θέλουν να φανεί.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: PROTAGON

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!