Τετάρτη, 12 Μαΐου 2021
# M-NEWS:
Home | ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ - ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ | [Protagon]: Εκπαιδευτικά προγράμματα από την Ωνάσειο Βιβλιοθήκη και το Αρχείο Καβάφη
[Protagon]: Εκπαιδευτικά προγράμματα από την Ωνάσειο Βιβλιοθήκη και το Αρχείο Καβάφη

[Protagon]: Εκπαιδευτικά προγράμματα από την Ωνάσειο Βιβλιοθήκη και το Αρχείο Καβάφη

Τα Εκπαιδευτικά Προγράμματα του Ιδρύματος Ωνάση κάθε χρόνο μεγαλώνουν, εξελίσσονται και επαναπροσδιορίζονται ώστε να αφορούν το «εδώ και τώρα». Προσαρμόζονται στις ιδιαίτερες περιστάσεις και γίνονται από απόσταση, ώστε η γνώση να μπορεί να φτάσει σε κάθε γωνιά της Ελλάδας, δίνοντας την ευκαιρία σε οποιονδήποτε το επιθυμεί να συμμετέχει χωρίς γεωγραφικούς περιορισμούς.

Η Ωνάσειος Βιβλιοθήκη μετασχηματίζεται σε μια «βιβλιοθήκη χωρίς τοίχους», με τρόπο που όχι μόνο την καθιστά προσβάσιμη σε όλους αλλά και τη βοηθά να ανταποκρίνεται καλύτερα στις ανάγκες χρηστών και επισκεπτών. Έτσι, αυτή την ιδιαίτερη χρονιά, δίνει μεγαλύτερη έμφαση στο ψηφιακό της προφίλ, προσφέροντας καινοτόμες δράσεις και υπηρεσίες που αναδεικνύουν τη μοναδική της ταυτότητα, απελευθερώνοντας δυνάμεις, αγκαλιάζοντας και εμπνέοντας την κοινωνία.

Ενώ αντίστοιχα, το Αρχείο Καβάφη, τη φροντίδα και προώθηση του οποίου έχει αναλάβει το Ίδρυμα Ωνάση, συνεχίζει την εκπαιδευτική του δραστηριότητα με εκπαιδευτικά προγράμματα που απευθύνονται σε όλους. Μέσω της ψηφιακής συλλογής του Αρχείου κι ακολουθώντας κανόνες ανοιχτής πρόσβασης και διαμοιρασμού για το σύνολο του σπάνιου αρχειακού υλικού του, ανοίγει τον δρόμο για νέες έρευνες και διεπιστημονικές συνεργασίες σε όλο τον κόσμο.

ΨΗΦΙΑΚΑ ΑΡΧΕΙΑ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

13 & 14 Απριλίου 2021 | 18:30-20:30
Ένα πρόγραμμα αξιοποίησης ψηφιακών εκπαιδευτικών πόρων στη σχολική ύλη
για εκπαιδευτικούς της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (φιλολογικά μαθήματα)

Με αφορμή τις ψηφιακές συλλογές της Ωνασείου Βιβλιοθήκης και του Αρχείου Καβάφη, αλλά και μέσα από μια περιήγηση σε ψηφιακά έργα πολιτιστικών και εκπαιδευτικών οργανισμών, δημιουργήθηκε ένα επιμορφωτικό πρόγραμμα για εκπαιδευτικούς της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, με στόχο την εξοικείωσή τους με τη χρήση εκπαιδευτικών πόρων (ψηφιακά αρχεία, βιβλιοθήκες, ανοιχτές ψηφιακές συλλογές μουσείων ή πολιτιστικών οργανισμών) και, κατ’ επέκταση, τη δημιουργική ενσωμάτωσή τους στην εκπαιδευτική πρακτική.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: PROTAGON

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!