Παρασκευή, 18 Ιουνίου 2021
# M-NEWS:
Home | ΕΛΛΑΔΑ | [Protagon]: Αξιολόγηση με δέλεαρ αυξήσεις σχεδιάζει το υπουργείο Παιδείας
[Protagon]: Αξιολόγηση με δέλεαρ αυξήσεις σχεδιάζει το υπουργείο Παιδείας

[Protagon]: Αξιολόγηση με δέλεαρ αυξήσεις σχεδιάζει το υπουργείο Παιδείας

Η πολυσυζητημένη αξιολόγηση των εκπαιδευτικών έρχεται. Το πώς έρχεται βέβαια είναι ένα άλλο θέμα. Οπως φαίνεται δεν θα έχει κανένα τιμωρητικό χαρακτήρα –δηλαδή ο ανεπαρκής εκπαιδευτικός δεν θα έχει καμία επίπτωση– ενώ αντιθέτως το δέλεαρ προς τους δασκάλους και τους καθηγητές (και τις συνδικαλιστικές τους ενώσεις) θα είναι οικονομικό: η θετική αξιολόγηση συνδέεται με αύξηση στις απολαβές τους!

Αυτό αποκάλυψαν «Τα Νέα» της Τετάρτης, καθώς το υπουργείο Παιδείας αναμένεται να παρουσιάσει το σχετικό νομοσχέδιο στο υπουργικό συμβούλιο της Δευτέρας, ενώ η Νίκη Κεραμέως έχει καλέσει την Παρασκευή τους εκπροσώπους των εκπαιδευτικών ομοσπονδιών για ενημέρωση.

Είναι προφανές ότι από το υπουργείο Παιδείας προσπαθούν να κάμψουν τις διαχρονικές ενστάσεις και αντιδράσεις των εκπαιδευτικών που συστηματικά είναι κατά της αξιολόγησής τους. Ηδη εξάλλου το γεγονός ότι το νομοσχέδιο έρχεται πιο κοντά είναι τρόπον τινά ένας αιφνιδιασμός τους, καθώς ανέμεναν ότι θα τους απασχολήσει το θέμα από το φθινόπωρο.

Οπως γράφει στο ρεπορτάζ της η Μάρνυ Παπαματθαίου , το νομοσχέδιο που αναμένεται να έλθει στη Βουλή μέσα στο καλοκαίρι προβλέπει αξιολόγηση με μπόνους, διπλό ρόλο αποτίμησης του έργου των δασκάλων και των καθηγητών από διευθυντές και σχολικούς συμβούλους (θεσμός που επανέρχεται), αλλά και ενεργή συμμετοχή στη διαδικασία ακόμη και των μαθητών –δηλαδή έφηβοι θα κρίνουν αν ο εκπαιδευτικός είναι καλός ή κακός…

Σύμφωνα με το εν λόγω ρεπορτάζ, η διαδικασία αξιολόγηση θα προβλέπει επιβράβευση όσων «αριστεύουν», κάτι που θα μεταφράζεται, όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, σε ειδικά μπόνους (οικονομικά ή και άλλα).

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: PROTAGON

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!