Δευτέρα, 21 Ιουνίου 2021
# M-NEWS:
Home | ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ - ΑΓΟΡΕΣ | [Protagon]: Ο άσος στο μανίκι του Μr. Chipita άξιζε $2 δισ.
[Protagon]: Ο άσος στο μανίκι του Μr. Chipita άξιζε $2 δισ.

[Protagon]: Ο άσος στο μανίκι του Μr. Chipita άξιζε $2 δισ.

Από τα πρώτα βήματα στο εμπόριο ενώ ακόμη ήταν φοιτητής της ΑΣΟΕΕ, στους τζίρους των 400.000 ευρώ στα γραφεία μιας πολυκατοικίας στο Μοσχάτο με τα γαριδάκια στα μέσα της δεκαετίας του 1980, μέχρι το χρυσό ντιλ των 2 δισ. δολαρίων που πληρώνει η Mondelez, η μεγάλη πολυεθνική με έδρα το Σικάγο (Mondelez από το Mundus, δηλαδή τον κόσμο στα λατινικά και delez ως ευφημισμός του delicious) για τον Σπύρο Θεοδωρόπουλο, δεν ήταν σίγουρα ένα τσιγάρο δρόμος. Ήταν ένας δρόμος ζωής, επιχειρηματικών στοιχημάτων και ελιγμών, με αναμενόμενη ίσως κατάληξη για έναν αεικίνητο επιχειρηματία, που όπως παραδέχονται φίλιες και μη δυνάμεις είναι natural στον εντοπισμό επενδυτικών ευκαιριών. Τόσο που ήδη πολλοί αναρωτιούνται ποιο θα είναι το επόμενο του βήμα.

Το ντιλ που τάραξε τα επιχειρηματικά νερά είναι ίσως το πιο τρανταχτό στην ελληνική αγορά. Επισφραγίστηκε τελικά τώρα, μετά όμως από σχεδόν τρία χρόνια που «ψηνόταν» στο παρασκήνιο. Είναι σίγουρα αντανάκλαση της ίδιας της εταιρείας την οποία οδήγησε έως εδώ ο Σπύρος Θεοδωρόπουλος, η επιμονή της Mondelez να αποκτήσει την Chipita καταβάλλοντας μάλιστα ένα τόσο μεγάλο τίμημα, διόλου ευκαταφρόνητο ακόμη και για τα διεθνή δεδομένα.

Η μικρή βιοτεχνία που ξεκίνησε το 1986 ο 28χρονος ιδρυτής της, αποκτώντας τότε το 50%, εξελίχθηκε σταδιακά, με πολλές επιχειρηματικές κινήσεις και συνεργασίες στο ενδιάμεσο, σε έναν πολυεθνικό όμιλο τροφίμων με παρουσία σε 50 χώρες.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: PROTAGON

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!