Σάββατο, 31 Οκτωβρίου 2020
# M-NEWS:
Home | ΥΓΕΙΑ - ΔΙΑΤΡΟΦΗ | [OnMed]: Βιταμίνη C: Τα οφέλη για τον εγκέφαλο
[OnMed]: Βιταμίνη C: Τα οφέλη για τον εγκέφαλο

[OnMed]: Βιταμίνη C: Τα οφέλη για τον εγκέφαλο

Οι ενήλικες που δεν προσλαμβάνουν επαρκή ποσότητα βιταμίνης C από τη διατροφή, μπορούν να αυξήσουν τα επίπεδα ενέργειας και να βελτιώσουν τη ζωτικότητά τους τρώγοντας δύο ακτινίδια την ημέρα επί δύο εβδομάδες.

Έρευνα του Πανεπιστημίου του Otago υπογραμμίζει τα πλεονεκτήματα της πρόσληψης βιταμίνης C μέσω της κατανάλωσης ολόκληρων φρούτων, όπως τα ακτινίδια.

Η επίδραση ήταν μεγαλύτερη σε όσους λάμβαναν βιταμίνη C κυρίως με τη μορφή συμπληρώματος.

Στην έρευνα συμμετείχαν 167 άτομα, ηλικίας 18 έως 35 ετών, τα οποία στην έναρξη της μελέτης είχαν χαμηλά επίπεδα βιταμίνης C. Οι συμμετέχοντες χωρίστηκαν τυχαία σε 3 ομάδες: η μία κατανάλωνε ακτινίδια, η δεύτερη λάμβανε συμπλήρωμα βιταμίνης C (250 mg) και η τρίτη placebo.

Οι συμμετέχοντες έτρωγαν καθημερινά επί τέσσερις εβδομάδες δύο ακτινίδια ή λάμβαναν συμπλήρωμα.

Υποβλήθηκαν σε μέτρηση των επιπέδων βιταμίνης C και απάντησαν σε ερωτηματολόγια για τη διάθεση, την κούραση και την ευεξία τους.

Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι τα επίπεδα βιταμίνης C αυξήθηκαν στα μέλη της ομάδας που έτρωγαν ακτινίδια και σε όσους λάμβαναν χάπι. Όσοι έτρωγαν ακτινίδια όμως, ένιωθαν περισσότερη ζωτικότητα.

Η κατανάλωση ολόκληρων φρούτων έχει πολλά οφέλη για την υγεία. Μειώνει το αίσθημα κόπωσης και βελτιώνει τη διάθεση και την ευεξία σε μεγαλύτερο αριθμό ατόμων από ό,τι συμβαίνει με τα συμπληρώματα.

Οι ερευνητές βρήκαν εξαιρετικά ενδιαφέρον το γεγονός ότι τα οφέλη από την κατανάλωση ακτινιδίων εμφανίστηκαν σε μόλις 2 εβδομάδες.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: ONMED

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!