Παρασκευή, 22 Ιανουαρίου 2021
# M-NEWS:
Home | ΕΛΛΑΔΑ | [News]: Η στάση του σκύλου για να ξυπνήσουμε νου και σώμα
[News]: Η στάση του σκύλου για να ξυπνήσουμε νου και σώμα

[News]: Η στάση του σκύλου για να ξυπνήσουμε νου και σώμα

Οι 5 καλύτερες ασκήσεις που μπορούμε να κάνουμε το πρωί, σύμφωνα με τους ειδικούς

Η άσκηση είναι ευεργετική οποιαδήποτε ώρα κι αν επιλέξετε να την κάνετε. Όμως, αν έχετε ένα λίγο πιο ευέλικτο πρόγραμμα, οι ειδικοί ισχυρίζονται ότι η πρωινή γυμναστική έχει θετικά αποτελέσματα που διαρκούν για όλη την υπόλοιπη μέρα.

Εκτός από την ενέργεια και τη μείωση του στρες, η πρωινή άσκηση ωφελεί επίσης πολλές από τις εσωτερικές και εξωτερικές λειτουργίες του οργανισμού, όπως τον μεταβολισμό και την ποιότητα του ύπνου. Ποιες είναι όμως οι πιο κατάλληλες ασκήσεις;

1. Προθέρμανση – Διατάσεις όλου του σώματος

Πριν ξεκινήσουμε οποιαδήποτε μορφή πρωινής άσκησης ή αν απλώς ξεκινάτε την ημέρα σας με έντονη κίνηση, οι ειδικοί συστήνουν μία σύντομη προθέρμανση ολόκληρου του σώματος. Συγκεκριμένα, ξεκινήστε με διατάσεις των ώμων, των τετρακέφαλων, των ποδιών και των τρικέφαλων μαζί με λίγη αεροβική, όπως σκοινάκι ή επιτόπια πηδηματάκια και τρέξιμο. Τα δύο βασικά ζητούμενα είναι να ξυπνήσουμε όλες τις αρθρώσεις και τους μύες του σώματος και παράλληλα να ανεβάσουμε λίγο τους χτύπους της καρδιάς.

2. Στάση του δέντρου για να ενεργοποιήσουμε πόδια και κορμό

Σύμφωνα με τους ειδικούς της γιόγκα η στάση του δέντρου – ή αλλιώς Vrikshasana είναι το τέλειο σημείο εκκίνησης για την πρωινή μας άσκηση. Η στάση αυτή προάγει την ισορροπία και τη σταθερότητα στα πόδια και στον κορμό.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: NEWS

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!