Τρίτη, 30 Νοεμβρίου 2021
# M-NEWS:
Home | ΑΘΛΗΤΙΚΑ | [Η Ναυτεμπορική]: Ψεύτικοι λογαριασμοί κοινωνικής δικτύωσης για προώθηση της Super League
[Η Ναυτεμπορική]: Ψεύτικοι λογαριασμοί κοινωνικής δικτύωσης για προώθηση της Super League

[Η Ναυτεμπορική]: Ψεύτικοι λογαριασμοί κοινωνικής δικτύωσης για προώθηση της Super League

Μια λεπτομερής αναφορά της εταιρείας συμβούλων Pandemia Digital, που δημοσιοποιήθηκε από την El Confidencial, αποκάλυψε ότι τα κοινωνικά δίκτυα, ιδίως το Twitter, έχουν χρησιμοποιηθεί για να καθοδηγήσουν την κοινή γνώμη για το θέμα της Super League και να δημιουργήσουν ευνοϊκό κλίμα για το σχέδιο και τον κύριο υποστηρικτή του, τον πρόεδρο της Ρεάλ Μαδρίτης, Φλορεντίνο Πέρεθ.

Τα ίδια μέσα χρησιμοποιήθηκαν επίσης για «επίθεση» στους κύριους αντιπάλους του πρότζεκτ: τον πρόεδρο της UEFA, Αλεξάντερ Τσέφεριν και τον πρόεδρο της ισπανικής Λίγκας, Χαβιέ Τεμπάς.

Σύμφωνα με αυτήν την αναφορά, εκατοντάδες «μποτ» και ψεύτικοι λογαριασμοί προσπάθησαν να ανατρέψουν τις ισορροπίες στο Twitter μέσω του hashtag #EstamosContigoPresi, το οποίο προωθούσε την υποστήριξη στον πρόεδρο της Ρεάλ, μετά τη διάλυση της Super League μέσα σε 48 ώρες.

Ήταν ένα hashtag που δημιούργησε 18.000 tweets από περίπου 7.000 λογαριασμούς, πολλά από αυτά βραχύβια και χωρίς σχεδόν κανέναν ακόλουθο.

Αυτή η έρευνα στοχεύει να αποδείξει ότι ήταν μια καμπάνια για την οποία χρησιμοποιήθηκαν bots (αυτόματοι λογαριασμοί που δημιουργήθηκαν για συγκεκριμένο σκοπό) και προσδιορίζει δύο κύριες κοινότητες: την αραβική, με τον λογαριασμό @ rm4arab ως επιχειρησιακό κέντρο και αυτή των Μαδριλένων.

Στις 72 ώρες μετά την κυκλοφορία του έργου πρότζεκτ, στις 18 Απριλίου, δημιουργήθηκαν περισσότερα από δύο εκατομμύρια tweets για το θέμα, από συνολικά 272.000 λογαριασμούς.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!