Δευτέρα, 26 Ιουλίου 2021
# M-NEWS:
Home | ΕΛΛΑΔΑ | [Η Ναυτεμπορική]: Κ. Πιερρακάκης: Πριν το τέλος του μήνα θα παρουσιάσουμε και την εφαρμογή «myHealth»
[Η Ναυτεμπορική]: Κ. Πιερρακάκης:  Πριν το τέλος του μήνα θα παρουσιάσουμε και την εφαρμογή «myHealth»

[Η Ναυτεμπορική]: Κ. Πιερρακάκης: Πριν το τέλος του μήνα θα παρουσιάσουμε και την εφαρμογή «myHealth»

Τα βήματα που έκανε η Ελλάδα για την ψηφιοποίηση του Δημοσίου και την βελτίωση της σχέσης του πολίτη με το κράτος παρουσίασε ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκος Πιερρακάκης στο πλαίσιο της συζήτησης για την επιτάχυνση της τεχνολογίας και της καινοτομίας, τόσο εν μέσω της πανδημίας του κορωνοϊού, όσο και την επόμενη ημέρα, κατά τη διάρκεια της 25ης Συζήτησης Στρογγυλής Τραπέζης του Economist με θέμα «Από την κοινωνική αποστασιοποίηση, στην κοινωνική αλληλεγγύη».

«Ο κορωνοϊός λειτούργησε ως επιταχυντής για την ψηφιοποίηση» σημείωσε ο κ. Πιερρακάκης στις εισαγωγικές του παρατηρήσεις, τονίζοντας ωστόσο ότι υπήρχε ήδη «μια πολύ περιεκτική στρατηγική η οποία ανακοινώθηκε αμέσως μετά τις εκλογές του 2019» και με στόχο «την οριζόντια εφαρμογή της σε όλο το κράτος».

«Ό,τι είχαμε σχεδιάσει, είναι ό,τι αποφασίσαμε να επιδιώξουμε, αφότου χτύπησε ο κορωνοϊός. Στην πραγματικότητα πήραμε μια ήδη υπάρχουσα στρατηγική, αυτή της απλοποίησης και της ψηφιοποίησης των διαδικασιών του κράτους, της διευκόλυνσης των πολιτών και των εταιρειών στις συνδιαλλαγές τους με το ελληνικό κράτος, μαζί με την βελτίωση των υποδομών στην Ελλάδα και την εργαλειοποιήσαμε κατά μια έννοια, ούτως ώστε να δώσουμε και την μάχη ενάντια στον κορονοϊό» υπογράμμισε ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκος Πιερρακάκης.

Ο υπουργός ανέφερε ότι στην πρώτη φάση της εφαρμογής περιορισμών στην κυκλοφορία ενεργοποιήθηκε η πλατφόρμα gov.gr, η οποία «ξεκίνησε με 501 υπηρεσίες τον Μάρτιο του 2020 και τώρα έχουμε σχεδόν φτάσει τις 1.200 υπηρεσίες» διαθέσιμες για τον πολίτη και «αυτό δείχνει τόσο την ταχύτητα αλλά και την αφοσίωση να παραδώσουμε καλύτερες ψηφιακές υπηρεσίες». «Στην πραγματικότητα, αυτό που κάναμε» είπε ο κ. Πιερρακάκης «ήταν να πάρουμε όλα τα γεγονότα στη ζωή ενός πολίτη και μιας εταιρείας» και «προσπαθήσαμε χρησιμοποιώντας απλές ψηφιακές τεχνολογίες, μαζί με ρυθμιστικές και νομοθετικές αλλαγές, να απλοποιήσουμε και ταυτόχρονα να ψηφιοποιήσουμε». Ο κ. Πιερρακάκης χαρακτήρισε την πλατφόρμα gov.gr ως «μεταρρύθμιση κλειδί» για την «αναδόμηση του ελληνικού κράτους, σχετικά με την αλληλεπίδραση του με τους πολίτες» αλλά και «επιταχυντή της εμπιστοσύνης» των πολιτών σε αυτό, καθώς «το κράτος με αυτό το νέο του πρόσωπο υπηρετεί καλύτερα τους πολίτες, ειδικά σε μια περίοδο προκλήσεων, όπως αυτή της πανδημίας».

«Τα νούμερα μιλάνε μόνα τους» σχολίασε ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, προσθέτοντας ότι ο όγκος των ενεργειών στην πλατφόρμα, τόσο από τους πολίτες, όσο και από οργανισμούς του Δημοσίου, συνολικά το 2020 αγγίζουν τα 94 εκατομμύρια, το οποίο ισοδυναμεί με 11 φορές αύξηση σε σχέση με δυο χρόνια νωρίτερα. Η αύξηση αυτή, αν και ερμηνεύεται εν μέρει από τις νέες ανάγκες αποστασιοποίησης που δημιούργησε ο κορωνοϊός, κυρίως οφείλεται στην ταχεία ανάπτυξη νέων υπηρεσιών τις οποίες έχουν πλέον στη διάθεση τους οι πολίτες, εξήγησε ο κ. Πιερρακάκης.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!