Δευτέρα, 6 Ιουλίου 2020
# M-NEWS:
Home | ΠΟΛΙΤΙΚΗ | [Η Ναυτεμπορική]: Κόντρα κυβέρνησης – ΣΥΡΙΖΑ με αιχμή την καμπάνια για τον τουρισμό
[Η Ναυτεμπορική]: Κόντρα κυβέρνησης – ΣΥΡΙΖΑ με αιχμή την καμπάνια για τον τουρισμό

[Η Ναυτεμπορική]: Κόντρα κυβέρνησης – ΣΥΡΙΖΑ με αιχμή την καμπάνια για τον τουρισμό

Για «fake news» κατηγόρησε η κυβέρνηση τον ΣΥΡΙΖΑ απαντώντας στις βολές της αξιωματικής αντιπολίτευσης με αιχμή την καμπάνια για την προβολή του ελληνικού τουρισμού.

«Αξιωματική αντιπολίτευση, ή fake αντιπολίτευση; Ο ΣΥΡΙΖΑ επιλέγει το δεύτερο. Επιλέγει να υιοθετεί οτιδήποτε ψεύτικο διακινούν τα τρολς των 0,60 ευρώ του διαδικτύου. Τελευταίο ατόπημα ο εναγκαλισμός του ΣΥΡΙΖΑ με τα ψέματα ότι η καμπάνια του υπουργείου Τουρισμού, του ΕΟΤ και των φορέων του τουρισμού μέσω της Marketing Greece θα κοστίσει δήθεν 32 εκατ. ευρώ» σχολίασε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας και διερωτήθηκε: «Μα δεν μπορούν να δουν ότι όλος ο προϋπολογισμός του ΕΟΤ είναι 32 εκατ. ευρώ; Δεν καταλαβαίνουν ότι αυτογελοιοποιούνται;».

«Η Δημοκρατία μας έχει ανάγκη σοβαρής αντιπολίτευσης» επισήμανε ενώ προχώρησε σε διευκρινίσεις σχετικά με τη «συνεργασία δημόσιου και ιδιωτικού τομέα στην προβολή της χώρας μας». Όπως ανέφερε συγκεκριμένα, η εποπτεία και η αρμοδιότητα ανήκει και παραμένει στον ΕΟΤ και η στρατηγική του μάρκετινγκ στο υπουργείο Τουρισμού.

«Η Marketing Greece δεν είναι ιδιωτική διαφημιστική εταιρεία. Είναι μη κερδοσκοπική εταιρεία, θυγατρική του ΣΕΤΕ, ενός από τους κοινωνικούς εταίρους, και του ΞΕΕ. Η Marketing Greece αποφάσισε να υλοποιήσει την παραγωγή της καμπάνιας με δικά της έξοδα και να δώσει όλα τα πνευματικά δικαιώματα στον ΕΟΤ. Δεν κοστισε λοιπόν στο Ελληνικό Δημόσιο ούτε ένα ευρώ» σημείωσε ο κ. Πέτσας.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!