Κυριακή, 29 Νοεμβρίου 2020
# M-NEWS:
Home | ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ - ΑΓΟΡΕΣ | [Η Ναυτεμπορική]: Είσοδο στα VLCC ετοιμάζει η Latsco Shipping
[Η Ναυτεμπορική]: Είσοδο στα VLCC  ετοιμάζει η Latsco Shipping

[Η Ναυτεμπορική]: Είσοδο στα VLCC ετοιμάζει η Latsco Shipping

Του Λάμπρου Καραγεώργου
lkar@naftemporiki.gr

Δυναμική είσοδο στον τομέα των υπερδεξαμενόπλοιων (Very large Crude Carrier-VLCC) επιχειρεί η Latsco Shipping του Ομίλου Πάρι Κασιδόκωστα Λάτση, αξιοποιώντας το περιβάλλον χαμηλών τιμών ναυπήγησης.

Η Latsco Shipping, που έχει επικεφαλής τον Πάρι Κασιδόκωστα Λάτση, τοποθέτησε στα ναυπηγεία της Hyundai Heavy Industries της Νοτίου Κορέας παραγγελία για τη ναυπήγηση δύο VLCC με παράδοση το 2022, σύμφωνα με τον ναυλομεσιτικό οίκο Allied Shipbroking και με τιμή ναυπήγησης τα 89,3 εκατ. ευρώ έκαστο. Τα δύο VLCC θα φέρουν και συστήματα καθαρισμού καυσαερίων (scrubbers).

Αξίζει να σημειωθεί ότι, σύμφωνα πάντα με τον ναυλομεσιτικό οίκο, η μέση καθαρή τιμή ναυπήγησης την τελευταία 5ετία των VLCC είναι της τάξης των 89,5 εκατ. δολ., ενώ η μέγιστη τιμή ήταν τα 97 εκατ. δολ. και η ελάχιστη τα 80 εκατ. δολ. Η τρέχουσα τιμή είναι στα 86,5 εκατ. δολ., δηλαδή 3 εκατ. δολ. λιγότερα από τη φέρουσα τιμή ναυπήγησης που εξασφάλισε ο όμιλος Λάτση. Ωστόσο στην αξία των πλοίων του ομίλου Λάτση ενσωματώνεται και η αξία εξοπλισμού των δεξαμενόπλοιων με scrubbers.

Πηγές από τον όμιλο μιλώντας στη «Ν» δεν σχολίασαν τις πληροφορίες περί ναυπήγησης, κατά πάγια τακτική του ομίλου. Σημειώνεται ότι ο όμιλος Λάτση μέχρι τώρα απείχε από τα VLCC, καθώς o στόλος του αποτελούνταν κυρίως από πλοία μεταφοράς προϊόντων αργού πετρελαίου (product tankers).

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!