Παρασκευή, 14 Αυγούστου 2020
# M-NEWS:
Home | ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ - ΑΓΟΡΕΣ | [Η Ναυτεμπορική]: Ισχυρή τουριστική τάση το «μένω σπίτι»
[Η Ναυτεμπορική]: Ισχυρή τουριστική τάση το «μένω σπίτι»

[Η Ναυτεμπορική]: Ισχυρή τουριστική τάση το «μένω σπίτι»

Του Αντώνη Τσιμπλάκη
atsimp@naftemporiki.gr

Το «μένω σπίτι», που αποτέλεσε παγκόσμιο σύστημα αντιμετώπισης της πανδημίας του κορωνοϊού, φαίνεται ότι θα επηρεάσει και την τουριστική συμπεριφορά των πολιτών στις κύριες χώρες-αγορές προσέλκυσης τουριστών στην Ελλάδα.
Σύμφωνα με μελέτη της GWI για τον INSETE που έγινε σε 14 αγορές-στόχους για την Ελλάδα, ένα σημαντικό τμήμα, ανεξαρτήτως χώρας προέλευσης, εκτιμά πως τους επόμενους 12 μήνες θα πραγματοποιήσει είτε διακοπές στη χώρα του (27% έως 55%) είτε στην περιοχή του (staycations) (11% έως 40%), ενώ εξίσου μεγάλο είναι το μερίδιο αυτών που δεν σκοπεύουν να κάνουν διακοπές (από 23% έως 41%).
Στις κύριες ευρωπαϊκές αγορές μας, διακοπές σε άλλους ευρωπαϊκούς προορισμούς επιλέγει ένα ποσοστό που δεν ξεπερνά το 25% στη Γερμανία και το Ην. Βασίλειο, το 17% στη Γαλλία και το 13% στην Ιταλία. Για τις long haul αγορές, διακοπές σε άλλη ήπειρο επιλέγει μόλις το 10% των Αμερικανών, το 12% των Αυστραλών και των Καναδών, 13% των Ινδών και μόλις 6% των Κινέζων.

Επίσης, κυριότερο παράγοντα επιλογής διακοπών αποτελεί η «αίσθηση ασφάλειας», ακολουθούμενη από τη «χαλάρωση» για όλες τις υπό ανάλυση χώρες, με εξαίρεση τη Γερμανία όπου η «χαλάρωση» φαίνεται να υπερτερεί ελαφρά της ασφάλειας, ενώ και το επίπεδο τιμών φαίνεται ότι διαδραματίζει ένα σημαντικό ρόλο για όλες τις αγορές.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!