Σάββατο, 5 Δεκεμβρίου 2020
# M-NEWS:
Home | ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ - ΑΓΟΡΕΣ | [Η Ναυτεμπορική]: Ηλεκτρονικό εμπόριο: Οδηγίες από τον Συνήγορο Καταναλωτή μετά την εκτόξευση καταγγελιών
[Η Ναυτεμπορική]: Ηλεκτρονικό εμπόριο: Οδηγίες από τον Συνήγορο Καταναλωτή μετά την εκτόξευση καταγγελιών

[Η Ναυτεμπορική]: Ηλεκτρονικό εμπόριο: Οδηγίες από τον Συνήγορο Καταναλωτή μετά την εκτόξευση καταγγελιών

Το πρώτο δεκάμηνο του 2020 εκτοξεύτηκαν οι αναφορές – υποθέσεις που αφορούσαν στο ηλεκτρονικό εμπόριο προς τον Συνήγορο του Καταναλωτή σε 2.770. Υπενθυμίζεται ότι το 2018 οι αναφορές – υποθέσεις ανέρχονταν σε 814 και το 2019 έφθασαν τις 1396.

Η Ανεξάρτητη Αρχή “Συνήγορος του Καταναλωτή”, μετά τα τελευταία μέτρα για την αντιμετώπιση της πανδημίας Covid 19 και ενόψει της αναμενόμενης στροφής των καταναλωτών προς τις συναλλαγές μέσω διαδικτύου (ηλεκτρονικό εμπόριο), επανέρχεται και υπενθυμίζει ότι απαιτείται ιδιαίτερη προσοχή κατά τις εξ αποστάσεως αγορές καταναλωτικών αγαθών.

Υπάρχουν πολλά αξιόλογα και αξιόπιστα ηλεκτρονικά καταστήματα (e -shops), υπάρχουν όμως και καταστήματα που χρησιμοποιούν αθέμιτες εμπορικές πρακτικές, όπως σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση.

Προακαταβολές που χάθηκαν

Η Ανεξάρτητη Αρχή αναφέρει ότι έχει παρατηρηθεί το φαινόμενο καταναλωτές να έχουν προκαταβάλει την αξία της παραγγελίας στα ηλεκτρονικά καταστήματα αλλά ούτε τα προϊόντα τους παραδίδονται ούτε επιστρέφονται τα χρηματικά ποσά που έχουν προεισπραχθεί. Σε πάρα πολλές περιπτώσεις έχει παρατηρηθεί το φαινόμενο οι εν λόγω επιχειρήσεις μετά τη συναλλαγή να διακόπτουν κάθε επικοινωνία με τους καταναλωτές με αποτέλεσμα να μη μπορούν να λάβουν καμία πληροφόρηση σε σχέση με τις αγορές που έχουν κάνει ή σε σχέση με την επιστροφή των χρημάτων τους.

Το 2018 οι αναφορές – υποθέσεις που αφορούσαν στο ηλεκτρονικό εμπόριο ανέρχονταν σε 814.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!