Σάββατο, 26 Σεπτεμβρίου 2020
# M-NEWS:
Home | ΥΓΕΙΑ - ΔΙΑΤΡΟΦΗ | [Η Ναυτεμπορική]: Έξι τρόποι για να αντιμετωπίσετε το κοιλιακό φούσκωμα και να χάσετε κιλά
[Η Ναυτεμπορική]: Έξι τρόποι για να αντιμετωπίσετε το κοιλιακό φούσκωμα και να χάσετε κιλά

[Η Ναυτεμπορική]: Έξι τρόποι για να αντιμετωπίσετε το κοιλιακό φούσκωμα και να χάσετε κιλά

Το κοιλιακό φούσκωμα είναι ο «εφιάλτης» πολλών ανθρώπων. Να μην έχει φάει σχεδόν τίποτα και να μην μπορείς να κλείσεις το παντελόνι σου από το πρήξιμο της κοιλιάς. Σύμφωνα με τον Κλινικό Διαιτολόγο – Διατροφολόγο, Γιάννη Χρύσου, το αίσθημα αυτό οφείλεται κυρίως στην συσσώρευση αερίων στον πεπτικό σωλήνα και μπορεί να προκαλέσει ή να συνοδεύεται από άλλα συμπτώματα όπως κοιλιακό πόνο ή ακόμα και διάρροια. Η πιο συχνή διάγνωση είναι το Σύνδρομο του Ευερέθιστου Εντέρου ή απλά δυσπεψία. Ωστόσο, νεότερα δεδομένα αποδεικνύουν ότι δεν είναι πάντα έτσι.

Συγκεκριμένα, τελευταίες έρευνες έδειξαν ότι το 10-25% των ανθρώπων χωρίς άλλα προβλήματα υγείας, βιώνουν καθημερινά σε κάποιο βαθμό το πρόβλημα του φουσκώματος στην κοιλιά. Εμφανίζεται συχνότερα στα άτομα που πάσχουν από σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου, όμως οι κλινικές μελέτες έδειξαν, οι κατάλληλες διατροφικές επιλογές μπορούν να συμβάλλουν στην αντιμετώπιση ή πρόληψη του προβλήματος.

Το κοιλιακό φούσκωμα χαρακτηρίζεται από ένα αίσθημα πίεσης στην συγκεκριμένη περιοχή. Συχνά σχετίζεται με την δυσπεψία και την κατακράτηση υγρών. Αν και ξεχωριστά θέματα, συχνά συνυπάρχουν με το φούσκωμα. Βασικά αίτια του φουσκώματος είναι η εντερική δυσβίωση, η αργή πέψη, η αυξημένη ευαισθησία στον πόνο, οι τροφικές δυσανεξίες και η ψυχολογική πίεση. Συνήθως εμφανίζεται μετά την λήψη κάποιου γεύματος και μπορεί να διαρκέσει μέχρι και το τέλος της ημέρας.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!