Πέμπτη, 6 Αυγούστου 2020
# M-NEWS:
Home | ΑΘΛΗΤΙΚΑ | [Η Ναυτεμπορική]: Euroleague: Ο απολογισμός της σεζόν (που δεν ολοκληρώθηκε) και η… επόμενη μέρα
[Η Ναυτεμπορική]: Euroleague: Ο απολογισμός της σεζόν (που δεν ολοκληρώθηκε) και η… επόμενη μέρα

[Η Ναυτεμπορική]: Euroleague: Ο απολογισμός της σεζόν (που δεν ολοκληρώθηκε) και η… επόμενη μέρα

Ο απολογισμός της σεζόν που δεν ολοκληρώθηκε στην Euroleague, λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού, αλλά και οι αποφάσεις που πάρθηκαν ενόψει της νέας περιόδου (2020/2021) ήταν τα δύο κύρια θέματα που απασχόλησαν τους μετόχους-μέλη της διοργάνωσης, στη διάρκεια του μίτινγκ που είχαν.

Σε αυτό που συμφώνησαν (και δεσμεύτηκαν) οι εκπρόσωποι των ομάδων και της διοργανώτριας αρχής ήταν να καταβληθεί κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε ν΄ αυξηθεί η οικονομική σταθερότητα για όλους και να μειωθεί η αβεβαιότητα που υπάρχει.

Στον απολογισμό που έκανε ο «ισχυρός άνδρας» της Euroleague, Τζόρντι Μπερτομέου, παρουσιάστηκαν τα ακόλουθα στοιχεία:

- Μέση αύξηση 15% στο ενδιαφέρον των θεατών στις αγορές της Euroleague, 9% υψηλότερο από το ενδιαφέρον στο μπάσκετ, το οποίο αυξήθηκε με ρυθμό 6%. Γαλλία, Ισραήλ, Τουρκία, Ισπανία και Γερμανία ηγήθηκαν της αύξησης αυτής.

- 15% αύξηση στο τηλεοπτικό κοινό, με Γαλλία, Ιταλία, Ισραήλ και Γερμανία να ηγούνται.

- Ανάπτυξη των social media σε όλες τις πλατφόρμες, με μέσο όρο 11% στους followers, 21% στην προσέγγιση χρηστών, 25% στα views των βίντεο και 46% σε όσους ήταν «αφοσιωμένοι».

- Το euroleague.net είχε 9% περισσότερους unique users, 13% παρουσία χρηστών στις σελίδες και 22% pageviews.

- 94% αύξηση της αξίας που παρέχεται σε εμπορικούς εταίρους σε ψηφιακά κανάλια.

- 12% περισσότερη προσέλευση στα γήπεδα και 75% πληρότητα των γηπέδων (κατά μέσο όρο).

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!