Κυριακή, 19 Σεπτεμβρίου 2021
# M-NEWS:
Home | ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ - ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ | [Η Ναυτεμπορική]: Εκδήλωση της ΡΑΕ: «Το υδρογόνο θα είναι το καύσιμο του μέλλοντος»
[Η Ναυτεμπορική]: Εκδήλωση της ΡΑΕ: «Το υδρογόνο θα είναι το καύσιμο του μέλλοντος»

[Η Ναυτεμπορική]: Εκδήλωση της ΡΑΕ: «Το υδρογόνο θα είναι το καύσιμο του μέλλοντος»

Το υδρογόνο θα είναι μία από τις κύριες μορφές «καθαρής» ενέργειας , που μαζί με άλλες, θα συμβάλλουν στην ενεργειακή μετάβαση προς οικονομίες μηδενικών ρύπων, ενώ είναι καθοριστικό για την επίτευξη των στόχων της Συνθήκης του Παρισιού, τονίστηκε σε εκδήλωση , που διοργάνωσε η Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας (ΡΑΕ) στην 85η ΔΕΘ με θέμα: «Η εποχή του υδρογόνου: Η μετάβαση προς μία οικονομία μηδενικών ρύπων».

Ευελπιστούμε να είμαστε από τους πρωτοπόρους στην Ευρώπη στην ενσωμάτωση του ρυθμιστικού πλαισίου για το υδρογόνο, δήλωσε ο πρόεδρος της ΡΑΕ Θανάσης Δαγούμας και υπογράμμισε πως δεν δημιουργούμε ρυθμιστικά εμπόδια και συνεργαζόμαστε με όλους τους φορείς ενέργειας.

«Χωρίς το υδρογόνο, συνεπικουρούμενο βέβαια και από άλλες ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, δεν είναι δυνατόν να πιάσουμε τους στόχους της Συμφωνίας του Παρισιού» ανέφερε ο αντιπρόεδρος Α’, Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας, Δημήτριος Ψυχογυιός και πρόσθεσε: «Νομίζω, ότι είμαστε η γενιά, η οποία θα πρέπει να πληρώσει για να κάνει αυτή τη μετάβαση προς ένα καθαρό περιβάλλον».

«Μακροχρόνια, ίσως το 2030, το υδρογόνο είναι δυνατόν να παρέχεται σε πιο ανταγωνιστικές τιμές από το φυσικό αέριο» τόνισε ο πρόεδρος Επιτροπής για την Εθνική Στρατηγική για το Υδρογόνο, Παντελής Κάπρος και συνέχισε: «Θα έχουμε τις δυνατότητες να αρχίσει η υποκατάσταση, το ξεκίνημα των συνθετικών καυσίμων στο πλαίσιο της απανθρακοποίησης, για τα αεροπλάνα, τα μεγάλα οχήματα, κ.α. Πρώτη ύλη, θα είναι το υδρογόνο για τα πράσινα καύσιμα, θα είναι το καύσιμο του μέλλοντος».

Ο περιφερειάρχης Δυτικής Μακεδονίας Γιώργος Κασαπίδης σημείωσε ότι ΠΚΜ διεκδικεί να γίνει κόμβος παραγωγής υδρογόνου, λόγω της προοπτικής απολιγνιτοποίησης, ώστε να κινηθεί στα επόμενα χρόνια με «ένα διαφοροποιημένο παραγωγικό μοντέλο, που να βασίζεται σε καθαρές τεχνολογίες», αλλά και, ταυτόχρονα, «να επιβεβαιώνει τη βούληση, η Δυτική Μακεδονία να παραμείνει η ενεργειακή καρδιά της χώρας».

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!