Δευτέρα, 13 Ιουλίου 2020
# M-NEWS:
Home | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - ΕΠΙΣΤΗΜΗ | [Η Ναυτεμπορική]: Διεθνής εκστρατεία διαφημιστικού μποϊκοτάζ στο Facebook
[Η Ναυτεμπορική]: Διεθνής εκστρατεία διαφημιστικού μποϊκοτάζ στο Facebook

[Η Ναυτεμπορική]: Διεθνής εκστρατεία διαφημιστικού μποϊκοτάζ στο Facebook

Οι διοργανωτές μιας καμπάνιας διαφημιστικού μποϊκοτάζ στο Facebook, η οποία φαίνεται να συγκεντρώνει όλο και περισσότερη υποστήριξη από μια μεγάλη λίστα μεγάλων εταιρειών, ετοιμάζονται να της δώσουν διεθνή διάσταση για να αυξήσουν την πίεση προς την εταιρεία για την απομάκρυνση της ρητορικής μίσους.

Η καμπάνια «Stop Hate for Profit» θα αρχίσει να καλεί μεγάλες εταιρείες στην Ευρώπη να συμμετέχουν στο μποϊκοτάζ, είπε ο Τζιμ Στέγιερ, διευθύνων σύμβουλος της Common Sense Media, σε συνέντευξή του στο Reuters το Σάββατο. Από τότε που άρχισε η καμπάνια, νωρίτερα μέσα στον μήνα, πάνω από 160 εταιρείες, μεταξύ των οποίων η Verizon Communications και η Unilever Plc, έχουν αποφασίσει να σταματήσουν να αγοράζουν διαφημίσεις στη μεγαλύτερη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης για τον Ιούλιο.

Οι Free Press και Common Sense, μαζί με οργανώσεις για τα δικαιώματα των πολιτών (Color of Change και Anti- Defamation League) άρχισαν την εκστρατεία μετά τον θάνατο του Αφροαμερικανού Τζωρτζ Φλόιντ κατά τη σύλληψή του από αστυνομικό της Μινεάπολις.

«Το επόμενο όριο είναι η παγκόσμια πίεση» είπε ο Στέγιερ, προσθέτοντας πως η καμπάνια ελπίζει να ενθαρρύνει αρμόδιες αρχές ανά την Ευρώπη να υιοθετήσουν σκληρότερη στάση απέναντι στο Facebook. Η Κομισιόν τον Ιούνιο είχε ανακοινώσει νέες κατευθυντήριες γραμμές για εταιρείες τεχνολογίας, μεταξύ των οποίων το Facebook, για την υποβολή μηνιαίων αναφορών ως προς το πώς αντιμετωπίζουν το φαινόμενο της παραπληροφόρησης γαι τον κορονοϊό.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!