Τρίτη, 15 Ιουνίου 2021
# M-NEWS:
Home | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - ΕΠΙΣΤΗΜΗ | [Η Ναυτεμπορική]: Αν αλλάξετε το ωράριο του ύπνου μπορεί να αποφύγετε την κατάθλιψη
[Η Ναυτεμπορική]: Αν αλλάξετε το ωράριο του ύπνου μπορεί να αποφύγετε την κατάθλιψη

[Η Ναυτεμπορική]: Αν αλλάξετε το ωράριο του ύπνου μπορεί να αποφύγετε την κατάθλιψη

Θα αλλάζατε τον τρόπο ζωής σας και το πρόγραμμα του ύπνου σας αν με αυτό τον τρόπο βοηθούσατε τον εαυτό σας να μην αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα υγείας; Όποιος απαντήσει ότι θα το έκανε θα έχει αξιοσημείωτα μειωμένες πιθανότητες να έρθει αντιμέτωπος με την κατάθλιψη.

Ερευνητική ομάδα με επικεφαλής ερευνητές του Πανεπιστημίου Χάρβαρντ και του Πανεπιστημίου Boulder στο Κολοράντο μελέτησε γονιδιακά δεδομένα περίπου 840 χιλιάδες ατόμων ευρωπαϊκής καταγωγής. Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι όσοι πηγαίνουν νωρίς για ύπνο και ξυπνούν επίσης νωρίς έχουν 23% μικρότερες πιθανότητες να εμφανίσουν κατάθλιψη σε σχέση με εκείνους που κοιμούνται και ξυπνούν πιο αργά. Είναι πιθανό ότι όσο το δυνατόν μεγαλύτερη έκθεση στο φυσικό φως έχει ως αποτέλεσμα την παραγωγή ορμονών που επηρεάζουν με θετικό τρόπο την διάθεση του ανθρώπου.

«Γνωρίζουμε εδώ και λίγο καιρό ότι υπάρχει διασύνδεση ανάμεσα στον χρόνο που κοιμάται κάποιος και την διάθεση του. Όμως μια ερώτηση που τίθεται από όσους εργάζονται στο τομέα της φροντίδας ασθενών είναι πόσο πρέπει να τον αφήνουν να κοιμάται για να υπάρχουν οφέλη στην ψυχολογική του κατάσταση» αναφέρει η Σελίν Βέτερ, καθηγήτρια φυσιολογίας στο Πανεπιστήμιο Boulder.

Οι ερευνητές μελέτησαν δεδομένα του DNA 840 χιλιάδων ατόμων 85 χιλιάδες εκ των οποίων φορούσαν συσκευές ελέγχου του ύπνου τους όσο κοιμόντουσαν ενώ 250 χιλιάδες απάντησαν σε σχετικά ερωτηματολόγια.

Το 30% των εξεταζόμενων ατόμων κοιμόντουσαν νωρίς το βράδυ και ξυπνούσαν επίσης νωρίς το πρωί.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!