Παρασκευή, 25 Σεπτεμβρίου 2020
# M-NEWS:
Home | ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ - ΑΓΟΡΕΣ | [Η Ναυτεμπορική]: Αυξημένος κατά 9,9% ο τζίρος 7μήνου στα σούπερ μάρκετ
[Η Ναυτεμπορική]: Αυξημένος κατά 9,9% ο τζίρος 7μήνου στα σούπερ μάρκετ

[Η Ναυτεμπορική]: Αυξημένος κατά 9,9% ο τζίρος 7μήνου στα σούπερ μάρκετ


Της Δανάης Αλεξάκη

dalex@naftemporiki.gr

Ενισχυμένα έσοδα, αυξημένος όγκος πωλήσεων, «τσιμπημένες» τιμές, περιορισμός προσφορών και ενδυνάμωση της ιδιωτικής ετικέτας συνθέτουν την εικόνα που καταγράφει στο επτάμηνο η οργανωμένη λιανική ταχυκίνητων καταναλωτικών αγαθών. Από πλευράς καταναλωτών, η διαδικασία επιλογής προϊόντων συνδέεται ξεκάθαρα με την πανδημία του Covid-19, με τα κριτήρια πλέον να προτάσσουν τη σχέση ποιότητας – τιμής, κάτι που σχετίζεται με την οικονομική ύφεση.
Ειδικότερα, σε ό,τι αφορά την πορεία των πωλήσεων στο επτάμηνο, σύμφωνα με τα στοιχεία του Market View του Ιουλίου της IRI, καταγράφεται αύξηση 9,9% σε αξία, με τον συνολικό εξεταζόμενο τζίρο να διαμορφώνεται στα 4,5 δισ. ευρώ. Αντίστοιχα, ενισχυμένοι κατά 9,3% εμφανίζονται, στο ίδιο διάστημα, και οι όγκοι των πωλήσεων.
Τα προϊόντα σταθερού barcode, που αποτελούν το 75,9% του εξεταζόμενου τζίρου, ενισχύθηκαν κατά 9,1%, ενώ τα επί ζυγίω προϊόντα σημείωσαν αύξηση 6,4% στην αξία των πωλήσεων τους.
Το πρόσημο ήταν θετικό για όλες τις βασικές κατηγορίες των ταχυκίνητων σταθερού barcode, με πρωταγωνιστική κατηγορία αυτή των καθαριστικών σπιτιού που «έτρεξε» με ρυθμό 15%, ενώ στα τρόφιμα το ποσοστό αύξησης εσόδων διαμορφώθηκε στο 8,6%.
Ενδιαφέρον έχει να σημειωθεί ότι σχεδόν αντίστοιχη επίδοση με το σύνολο των εξεταζόμενων προϊόντων κατέγραψε ο τζίρος της ιδιωτικής ετικέτας, ο οποίος ενισχύθηκε στο ίδιο διάστημα κατά 9,3%, με το μερίδιο των private label κωδικών να διαμορφώνεται στο 15,6%.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!