Τετάρτη, 5 Αυγούστου 2020
# M-NEWS:
Home | ΓΥΝΑΙΚΑ - ΠΑΙΔΙ | [Mama365]: Η εύθραυστη ψυχολογία της γυναίκας στην εμμηνόπαυση (και πώς να νιώσετε καλύτερα)
[Mama365]: Η εύθραυστη ψυχολογία της γυναίκας στην εμμηνόπαυση (και πώς να νιώσετε καλύτερα)

[Mama365]: Η εύθραυστη ψυχολογία της γυναίκας στην εμμηνόπαυση (και πώς να νιώσετε καλύτερα)

Η εμμηνόπαυση είναι μια πολύ σημαντική φάση στη ζωή μιας γυναίκας, αφού οι ορμονικές αλλαγές που συμβαίνουν την επηρεάζουν τόσο σωματικά, όσο και ψυχολογικά. Εκτός από τις εφιδρώσεις, τις εξάψεις και την διακοπή της περιόδου, μια γυναίκα σε εμμηνόπαυση παλεύει σχεδόν καθημερινά και με τις μεταπτώσεις στην ψυχολογία της.

Σ’ αυτό το σημείο της ζωής της μπορεί να νιώθει εύθραυστη, όμως, μπορεί να νιώσει καλύτερα!

Kατά τη διάρκεια της εμμηνόπαυσης οι γυναίκες βιώνουν μεγάλες συναισθηματικές αλλαγές και μεταπτώσεις. Ίσως αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι νιώθουν πως η περίοδος που διανύουν είναι το τέλος της νιότης τους.

Πολλές μάλιστα εμφανίζουν συμπτώματα έντονου άγχους ακόμη και κατάθλιψης. Μερικά απ’αυτά είναι η έντονη θλίψη, ο θυμός, η ευερεθιστότητα και τα ξεσπάσματα σε φωνές ή κλάματα.

Σε πρώτη φάση η γυναίκα που διανύει Κλιμακτήριο πρέπει να βρει λύσεις να ανακουφίσει τα σωματικά συμπτώματα (που επηρεάζουν και τη ψυχολογία της ). Ένας γιατρός μπορεί να βοηθήσει σε συμπτώματα που οφείλονται στη διαταραχή των ορμονών καθώς και κάποιες απλές καθημερινές συνήθειες όπως:
-Μισή ώρα κάποιου είδους άσκησης την ημέρα (ή τουλάχιστον 4 φορές την εβδομάδα). Μειώνει το στρες βοηθάει στη διάθεση και στην αυτοπεποίθηση της γυναίκας.
-Προσοχή στη διατροφή, σημαντική ελάττωση πιθανής κατανάλωσης καφεΐνης αλκοόλ και του καπνίσματος.
– Ξεκούραση και αρκετός ύπνος.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: MAMA365

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!