Πέμπτη, 9 Ιουλίου 2020
# M-NEWS:
Home | ΕΛΛΑΔΑ | [Lifo]: Summer is a state of mind: Το μότο της τουριστικής καμπάνιας παίζει σε διαφήμιση καλλυντικών από τον Μάρτιο
[Lifo]: Summer is a state of mind: Το μότο της τουριστικής καμπάνιας παίζει σε διαφήμιση καλλυντικών από τον Μάρτιο

[Lifo]: Summer is a state of mind: Το μότο της τουριστικής καμπάνιας παίζει σε διαφήμιση καλλυντικών από τον Μάρτιο

«Το καλοκαίρι είναι κατάσταση του μυαλού» αλλά η εταιρεία Lancaster φαίνεται πως το σκέφτηκε πρώτη

«Το καλοκαίρι είναι κατάσταση του μυαλού» αλλά σε ποιον θα πρέπει να δοθούν τα εύσημα για την εμπνευσμένη φράση;

Ποικίλα σχόλια έχει προκαλέσει, τις τελευταίες ώρες, η αποκάλυψη πως το μότο “Greek summer is a state of mind” στο σποτ της νέας καμπάνιας για τον Τουρισμό είναι πανομοιότυπο – αν εξαιρέσει κανείς το “Greek” – με το μότο που είχε χρησιμοποιηθεί πριν τρεις μήνες σε γαλλική διαφήμιση αντιηλιακών με κεντρικό μήνυμα “Summer is a state of mind”.

Σε σποτ της εταιρείας καλλυντικών Lancaster Beauty, που κυκλοφόρησε τον Μάρτιο, το μήνυμα “Summer is a state of Mind” διατυπώνεται ρητώς και εμφανίζεται επανειλημμένα ως τίτλος βιβλίου στο σποτ των 50 δευτερολέπτων που ακολουθεί.

Το ίδιο ισχύει και για μικρότερα σποτ διάρκειας 20 δευτερολέπτων της Lancaster, με μικρές σκηνοθετικές διαφορές από την μεγαλύτερη χρονικά διαφήμιση.

Στο δωδέκατο δευτερόλεπτο της καμπάνιας για το Restart Tourism, το μήνυμα “Greek Summer is a state of mind” (μτφρ. Το ελληνικό καλοκαίρι είναι πνευματική κατάσταση), τονίζεται με φόντο τα γαλαζοπράσινα νερά μιας παραλίας στην Εύβοια. Έχει μάλιστα επιλεγεί και ως τίτλος για το βίντεο στο επίσημο κανάλι της ελληνικής κυβέρνησης στο Youtube.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: LIFO

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!