Κυριακή, 27 Σεπτεμβρίου 2020
# M-NEWS:
Home | ΕΛΛΑΔΑ | [Lifo]: Αρχή Προστασίας Δεδομένων: Μη νόμιμη η αναγραφή διαγωγής στα απολυτήρια
[Lifo]: Αρχή Προστασίας Δεδομένων: Μη νόμιμη η αναγραφή διαγωγής στα απολυτήρια

[Lifo]: Αρχή Προστασίας Δεδομένων: Μη νόμιμη η αναγραφή διαγωγής στα απολυτήρια

Τι αναφέρει ακόμη η απόφαση της Αρχής Προστασίας Δεδομένων για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση και την απαλλαγή από τα θρησκευτικά

Τέλος στην αναγραφή της διαγωγής στους τίτλους σπουδών των μαθητών βάζει η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (ΑΠΔΠΧ) που έκρινε μη νόμιμη την σχετική απόφαση του υπουργείο Παιδείας, το οποίο δηλώνει ότι θα συμμορφωθεί.

Υπενθυμίζεται πως το θέμα της διαγωγής είχε αποτελέσει σημείο αντιπαράθεσης μεταξύ του υπουργείου και της αντιπολίτευσης, καθώς και των εκπαιδευτικών ομοσπονδιών.

Επιπλέον, η ΑΠΔΠΧ έκρινε νόμιμη την εξ αποστάσεως εκπαίδευση στις σχολικές μονάδες της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ενώ αντιθέτως απεφάνθη πως η δήλωση των γονέων για την απαλλαγή από το μάθημα θρησκευτικών πρέπει να γίνεται με απλή επίκληση λόγων συνείδησης, κι όχι «θρησκευτικής» συνείδησης, όπως αναγράφει η εγκύκλιος του Υπουργείου Παιδείας.

Ειδικότερα, με ανακοίνωσή του το υπουργείο Παιδείας σχολιάζει την απόφαση της Αρχής Προστασίας Προσωπικών δεδομένων, επί των τριών βασικών θεμάτων: Την αναγραφαή της διαγωγής στα απολυτύρια και τους τίτλους σπουδών, τη ζωντανή μετάδοση των μαθημάτων από το σχολείο και την απαλλαγή από τα θρησκευτικά.

Όπως λέει το υπουργείο «με τη Γνωμοδότηση 4/2020 (7.9.2020), η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (ΑΠΔΠΧ) έκρινε ότι η σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση, όπως αυτή ψηφίστηκε στο άρ. 63 του νόμου 4686/2020, είναι απολύτως συμβατή µε τη βασική αποστολή του Κράτους για παροχή εκπαίδευσης και δεν αντίκειται στη νομοθεσία για την προστασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα. Έκρινε, επίσης, ότι είναι πρόσφορο μέτρο για τη διατήρηση της σχέσης εκπαιδευτικού-µαθητή και αναγκαίο εν µέσω υγειονομικής κρίσης, καθώς η χρήση ηπιότερων µέσων, όπως η ασύγχρονη τηλεκπαίδευση, δεν είναι δυνατόν εκ της φύσεώς της να έχει τα ίδια αποτελέσματα.

Ακόμη, λαμβάνοντας υπόψη ότι και η “ζωντανή μετάδοση” του μαθήματος γίνεται σε εξαιρετικές περιστάσεις, όπως αυτή της πανδημίας, µε τη λήψη προστατευτικών µέτρων και εγγυήσεων, τα συγκρουόμενα συνταγματικά αγαθά βρίσκονται σε αρμονία, ενώ η ορθότητα της κρίσης αυτής είναι προφανής στην περίπτωση της «κλασσικής» σύγχρονης τηλεκπαίδευσης σε καιρό πανδημίας, όταν δεν υπάρχει η δυνατότητα λειτουργίας της τάξης σε σχολική αίθουσα.

Επομένως, παρά τις αιτιάσεις των καταγγελλόντων περί του αντιθέτου, η Αρχή έκρινε ότι είναι νόμιμη η σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση και ότι επιτρέπεται στις σχολικές μονάδες της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθµιας εκπαίδευσης, εφόσον συντρέχουν οι προϋποθέσεις που προβλέπονται στο άρθρο 63 του ν.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: LIFO

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!