Δευτέρα, 14 Ιουνίου 2021
# M-NEWS:
Home | ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ - ΑΓΟΡΕΣ | [Κέρδος]: Πρόγραμμα επανεκκίννησης ανάλογο με αυτά του τουρισμού και της εστίασης ζητά η ΕΣΕΕ
[Κέρδος]: Πρόγραμμα επανεκκίννησης ανάλογο με αυτά του τουρισμού και της εστίασης ζητά η ΕΣΕΕ

[Κέρδος]: Πρόγραμμα επανεκκίννησης ανάλογο με αυτά του τουρισμού και της εστίασης ζητά η ΕΣΕΕ

Οι δυσκολίες και οι προοπτικές που διαμορφώνονται για τις επιχειρήσεις του κλάδου ένδυσης και υπόδησης κατά τη μετάβαση τους προς τη νέα κανονικότητα μετά την πανδημία, καθώς και οι νέες καταναλωτικές τάσεις στο χώρο της μόδας, βρέθηκαν στο επίκεντρο του 4ου διαδικτυακού σεμιναρίου που πραγματοποίησε η ΕΣΕΕ, τη Δευτέρα 7 Ιουνίου, με θέμα «Ο κλάδος ένδυσης και υπόδησης μετά την πανδημία», στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας «Future of Retail 2040».

Η διαδικτυακή συζήτηση έθεσε έναν ευρύτερο προβληματισμό για το παρόν και το μέλλον του κλάδου, αφενός επεξηγώντας τις κατευθύνσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την προστασία του περιβάλλοντος και αφετέρου κάνοντας εκτενή αναφορά στην επίδραση του ψηφιακού μετασχηματισμού και των τεχνολογιών της 4ης βιομηχανικής επανάστασης.
Όπως αναφέρει η Εθνική Συνομοσπονδία Επιχειρηματικότητας και Εμπορίου: «Τις βασικές κατευθύνσεις που θα πρέπει να έχει η νέα κλαδική βιομηχανική πολιτική στην ένδυση και υπόδηση αλλά και τις άμεσες ανάγκες ρευστότητας του κλάδου επισήμανε ο Πρόεδρος της ΕΣΕΕ κ. Γιώργος Καρανίκας, κατά την τοποθέτηση του στη σχετική ενότητα, στην οποία συμμετείχαν ο Υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων κ. Άδωνης Γεωργιάδης και ο κ. Βασίλης Μασσέλος, Πρόεδρος ΣΕΠΕΕ και μέλος ΔΣ ΣΚΕΕ, Διευθύνων Σύμβουλος NOTA Lingerie.

Ο κ. Καρανίκας τόνισε πως πλέον εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο αγοράζουν ενδύματα και υποδήματα με κριτήριο όχι μόνο την τιμή και την ποιότητα αλλά και την ηθική της εταιρίας που τα παράγει και τα πουλάει, ως προς τις συνθήκες εργασίας στο εσωτερικό της, αλλά και αναφορικά με το κατά πόσον ενδιαφέρεται η επιχείρηση για την βιωσιμότητα και την αειφορία. «Είναι στοιχεία που πρέπει οπωσδήποτε να ληφθούν υπόψη στο σχεδιασμό μίας νέας κλαδικής πολιτικής, και νομίζω πως με τις κατάλληλες κινήσεις τόσο ο κλάδος της κλωστοϋφαντουργίας όσο και το εμπόριο μπορούν να τα ενσωματώσουν στις πρακτικές τους, και σταδιακά να τα αναδείξουμε ως ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του ελληνικού ενδύματος και υποδήματος», σημείωσε.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: ΚΕΡΔΟΣ

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!