Παρασκευή, 3 Δεκεμβρίου 2021
# M-NEWS:
Home | ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ - ΑΓΟΡΕΣ | [Κέρδος]: ΟΠΑΠ: Σε πρώτο πλάνο ψηφιοποίηση και πρόγραμμα loyalty
[Κέρδος]: ΟΠΑΠ: Σε πρώτο πλάνο ψηφιοποίηση και πρόγραμμα loyalty

[Κέρδος]: ΟΠΑΠ: Σε πρώτο πλάνο ψηφιοποίηση και πρόγραμμα loyalty

H ανθεκτικότητα των retail δραστηριοτήτων και η ανάπτυξη των online δραστηριοτήτων έπαιξαν καθοριστικό ρόλο για τις ισχυρές επιδόσεις που κατέγραψε ο ΟΠΑΠΟΠΑΠ -0,87% στο εννεάμηνο του 2021, όπως σημείωσε η διοίκηση της εταιρείας, κατά την παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων του γ’ τριμήνου στους αναλυτές.

Τα καθαρά έσοδα προ εισφορών (GGR) του εννεάμηνου διαμορφώθηκαν στα 1,040 δισ. ευρώ, αυξημένα κατά 15,7% σε ετήσια βάση. Σε επίπεδο τριμήνου, τα GGR ανήλθαν στα 470,2 εκατ. ευρώ (+20,3% σε σχέση με το γ΄ τρίμηνο του 2020). Τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) του εννεάμηνου έφτασαν στα 379,9 εκατ. ευρώ (+83% σε ετήσια βάση), ενώ τα EBITDA του γ’ τριμήνου ανήλθαν σε 175 εκατ. ευρώ (+66,1% έναντι του γ΄ τριμήνου 2020). Επιπλέον, τα καθαρά κέρδη εννεάμηνου διαμορφώθηκαν στα 178,2 εκατ. ευρώ (+143,4% ετησίως), ενώ τα καθαρά κέρδη του γ’ τριμήνου ανήλθαν στα 96,1 εκατ. ευρώ (+82% σε ετήσια βάση).

Στο πλαίσιο αυτό, ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΠΑΠΟΠΑΠ -0,87%, Jan Karas, σημείωσε στους αναλυτές ότι η εταιρεία εμφάνισε ισχυρή λειτουργική κερδοφορία σε όλες τις δραστηριότητες της. Επιπλέον, αναφέρθηκε στην υλοποίηση σημαντικών πρωτοβουλιών που αναβαθμίζουν περαιτέρω και ψηφιοποιούν την εμπειρία του πελάτη, όπως το πρόγραμμα ΟΠΑΠΟΠΑΠ -0,87% Επιβραβεύσεις.

Πρωτοβουλίες με επίκεντρο τους πελάτες

Όπως σημείωσε ο κος Karas, βασικός πυλώνας της στρατηγικής Fast Forward του ΟΠΑΠΟΠΑΠ -0,87% είναι η τοποθέτηση του πελάτη στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων της εταιρείας.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: ΚΕΡΔΟΣ

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!