Πέμπτη, 5 Αυγούστου 2021
# M-NEWS:
Home | ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ - ΑΓΟΡΕΣ | [Euro2day]: Σε θέσεις μάχης οι εταιρείες συνδρομητικής για το αθλητικό περιεχόμενο
[Euro2day]: Σε θέσεις μάχης οι εταιρείες συνδρομητικής για το αθλητικό περιεχόμενο

[Euro2day]: Σε θέσεις μάχης οι εταιρείες συνδρομητικής για το αθλητικό περιεχόμενο

Στο… βαρύ ασημικό της συνδρομητικής τηλεόρασης έχει μετατραπεί το αθλητικό περιεχόμενο, με τις εταιρείες να «κονταροχτυπιούνται» για ζωντανές μεταδόσεις. Πώς έχει διαμορφωθεί το σκηνικό μέχρι σήμερα.

Νέες μάχες μεταξύ των πρωταγωνιστών της ελληνικής συνδρομητικής τηλεόρασης έχει πυροδοτήσει το αθλητικό με τις εταιρείες να θέλουν να εκμεταλλευτούν το θετικό μομέντουμ της πανδημίας που εκτόξευσε την ζήτηση για οικιακή ψυχαγωγία.

Cosmote TV και NOVA ανακοινώνουν σταδιακά τις νέες τους συνεργασίες ενώ η Νova προχωρά σε αύξηση των προβόλων αθλητικών γεγονότων από 2.000 πέρυσι σε 3.000 για το 2021 ενώ παράλληλα αυξάνει και τον αριθμό των αθλητικών καναλιών από 6 σε 9.

COSMOTE TV

Ήδη ανακοινώθηκε η πολυετής επέκταση της συνεργασίας της Cosmote TV με το NBA, για την αποκλειστική μετάδοση των αγώνων του κορυφαίου πρωταθλήματος μπάσκετ του πλανήτη.

Η CosmoteTV κέρδισε από την Nova και τον διαγωνισμό για το ιταλικό πρωτάθλημα το οποίο και θα επιστρέφει στο τέλος του καλοκαιριού στην πλατφόρμα της. Η μετάδοση της Serie A εξασφαλίστηκε μετά από πολύμηνες διαπραγματεύσεις και αφορά την επόμενη τριετία.

Να θυμίσουμε ότι η πλατφόρμα έχει τα δικαιώματα προβολής του αγγλικού πρωταθλήματος ενώ εξασφάλισε στις αρχές του έτους και τα UEFA Champions League, UEFA Europa League και UEFA Europa Conference.
NOVA

Στο …γήπεδο της Nova τώρα, η εταιρεία έχει περάσει στην επόμενη μέρα μετά και την εξαγορά της από την United Group και με την ρευστότητα που έχει αποκτήσει σκοπεύει να επενδύσει στο περιεχόμενο, τόσο στο αθλητικό όσο και στο ψυχαγωγικό.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: EURO2DAY

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!