Κυριακή, 5 Απριλίου 2020
# M-NEWS:
Home | ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ - ΑΓΟΡΕΣ | [Euro2day]: Πώς θα γίνουν ενιαίος όμιλος τα «καπετανάτα» του ΟΑΣΑ
[Euro2day]: Πώς θα γίνουν ενιαίος όμιλος τα «καπετανάτα» του ΟΑΣΑ

[Euro2day]: Πώς θα γίνουν ενιαίος όμιλος τα «καπετανάτα» του ΟΑΣΑ

Πρωτοβουλίες για ουσιαστική ομογενοποίηση του ομίλου του ΟΑΣΑ, αλλά και επενδύσεις για την περαιτέρω αξιοποίηση της τεχνολογίας, στις προτεραιότητες του Υπερταμείου. Ξεκίνησε ο νέος γύρος διοικητικών αλλαγών.

Η ομογενοποίηση του ομίλου ΟΑΣΑ, σε συγκεκριμένες λειτουργικές περιοχές, ώστε να αντιμετωπιστεί το σημερινό φαινόμενο όπου κάθε θυγατρική κινείται ως αυτόνομο «καπετανάτο» αποτελεί τη σημαντικότερη πρόκληση για το Υπερταμείο.

Η διοίκηση του τελευταίου προχώρησε χθες στην αλλαγή του μη εκτελεστικού προέδρου του ΟΑΣΑ με την τοποθέτηση του κ. Γ. Γκόλια , αλλά εκκρεμεί η αξιολόγηση / αλλαγή των διοικήσεων στις θυγατρικές ΣΤΑΣΥ και ΟΣΥ.

Η ΣΤΑΣΥ διαχειρίζεται το μετρό, το τραμ και τον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο και η ΟΣΥ τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ. Στελέχη του ΟΑΣΑ υποστηρίζουν πως ενώ έχει επιτευχθεί ένα επίπεδο ομογενοποίησης με την ΟΣΥ, δεν συμβαίνει το ίδιο με την ΣΤΑΣΥ.

Πρόσωπα που παρακολουθούν το σχεδιασμό για τις αστικές συγκοινωνίες των Αθηνών υποστηρίζουν πως «η αναβάθμιση της επιχειρησιακής λειτουργίας των εταιρειών του ομίλου ΟΑΣΑ, μέσω και της λειτουργίας τους ως όμιλος, με ομογενοποιημένες πολιτικές και δραστηριότητες σε συγκεκριμένες λειτουργικές περιοχές, αποτελεί σημαντικό βήμα προς αυτή την κατεύθυνση. Ταυτόχρονα, είναι σημαντικό να ληφθούν πρωτοβουλίες για την αξιοποίηση των δυνατοτήτων που προσφέρει η τεχνολογία, τόσο για τον εξορθολογισμό της λειτουργίας των εταιρειών, όσο και με γνώμονα την αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τον επιβάτη».

Ειδικά για την ΟΣΥ, «η ανανέωση του στόλου οχημάτων αποτελεί άμεση ανάγκη για την επαρκή εκτέλεση του συγκοινωνιακού έργου από τα οδικά μέσα. Με βάση και το νέο μείγμα οχημάτων, η ΟΣΥ, σε συνεργασία με τον ΟΑΣΑ, θα κληθούν να διαμορφώσουν το νέο επιχειρησιακό μοντέλο παροχής συγκοινωνιακού έργου με τα νέα οδικά μέσα στην Αθήνα». Με δεδομένο ότι η ανανέωση του στόλου είναι σε προγραμματισμό από το αρμόδιο υπουργείο, η ΟΣΥ θα πρέπει επίσης να επιτύχει μέγιστη δυνατή διαθεσιμότητα του σημερινού στόλου στο μεσοδιάστημα, διασφαλίζοντας ορθολογικότερο προγραμματισμό της διαχείρισης του στόλου και της εφοδιαστικής αλυσίδας.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: EURO2DAY

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!