Παρασκευή, 27 Νοεμβρίου 2020
# M-NEWS:
Home | ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ - ΑΓΟΡΕΣ | [Euro2day]: Ντιλ με το Shopify έκλεισε το TikTok, μπαίνει στο social e-εμπόριο
[Euro2day]: Ντιλ με το Shopify έκλεισε το TikTok, μπαίνει στο social e-εμπόριο

[Euro2day]: Ντιλ με το Shopify έκλεισε το TikTok, μπαίνει στο social e-εμπόριο

Το Shopify, με έδρα τον Καναδά, προσθέτει το TikTok σε ένα χαρτοφυλάκιο συνεργατών, που περιλαμβάνει μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook, το Instagram και το Pinterest, αλλά και τα marketplace των Amazon, Google και Walmart.

Ακόμη και τα ψώνια τους θα μπορούν να κάνουν οι χρήστες του TikTok, καθώς κάνουν scroll down στα βίντεο που παρακολουθούν μέσω της διάσημης κινεζικής εφαρμογής.

Οπως μεταδίδουν οι Financial Times, μέσω μίας νέας συμφωνίας με την πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου Shopify, η app ακολουθεί το παράδειγμα των ανταγωνιστών της.

Το Shopify με έδρα τον Καναδά προσθέτει το TikTok σε ένα χαρτοφυλάκιο συνεργατών που περιλαμβάνει μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook, το Instagram και το Pinterest, αλλά και τα marketplace των Amazon, Google και Walmart.

Η νέα συμμαχία θα κυκλοφορήσει στις ΗΠΑ από αυτή την εβδομάδα, πριν επεκταθεί στην Ευρώπη και τη ΝοτιοανατολικήΑσία τον επόμενο χρόνο.

Το κοινωνικό εμπόριο αρχίζει να ενισχύεται στις ΗΠΑ μετά την τεράστια ανάπτυξή του στην Κίνα τα τελευταία χρόνια, με οδηγό εφαρμογές όπως τις WeChat, Kuaishou και Pinduoduo.

Η ερευνητική ομάδα eMarketer προβλέπει ότι οι πωλήσεις κοινωνικού εμπορίου στην Κίνα θα αυξηθούν φέτος στο 1,7 δισ. γουάν (253 δισ. δολάρια), σε σύγκριση με τα λιγότερα από 20 δισ. δολάρια στις ΗΠΑ πέρυσι.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: EURO2DAY

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!