Πέμπτη, 21 Οκτωβρίου 2021
# M-NEWS:
Home | ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ - ΑΓΟΡΕΣ | [Euro2day]: Με το μοντέλο Amazon φλερτάρουν ελληνικά σούπερ μάρκετ
[Euro2day]: Με το μοντέλο Amazon φλερτάρουν ελληνικά σούπερ μάρκετ

[Euro2day]: Με το μοντέλο Amazon φλερτάρουν ελληνικά σούπερ μάρκετ

Η πανδημία άλλαξε τις καταναλωτικές τάσεις σύμφωνα με τον Αριστοτέλη Παντελιάδη (Metro). Οι προβλέψεις και το μοντέλο Amazon, σύμφωνα με τα όσα είπε στο συνέδριο του ECR.

Η πανδημία εξοικείωσε τους καταναλωτές με το ηλεκτρονικό εμπόριο και παρά το γεγονός ότι όσο περιορίζεται ο κίνδυνος επιστρέφουν στο φυσικό κατάστημα, ένα ποσοστό παραμένει πιστό στο online κανάλι, το οποίο θα πρέπει να βελτιώσει τις υπηρεσίες του, δυνητικά και με κάποιο κόστος για τον καταναλωτή.

Για τα παραπάνω μίλησε ο Αριστοτέλης Παντελιάδης, CEO του ομίλου Metro, στο συνέδριο του ECR, ενώ προέβλεψε ότι οι ιδιαίτερα υψηλοί ρυθμοί ανάπτυξης των online supermarket θα συνεχιστούν στο επόμενο διάστημα. Μίλησε επίσης για την ετοιμότητα του κλάδου και της εταιρείας του ειδικότερα, στην κατακόρυφη αύξηση των πωλήσεων μέσω του ηλεκτρονικού καναλιού, κατά την πρώτη φάση της πανδημίας. Τόνισε ότι οι συνθήκες ήταν πρωτόγνωρες, αλλά χάρης στην αύξηση της δυναμικότητας των υποδομών ο όμιλος κατάφερε να ανταποκριθεί καλύπτοντας τις καταναλωτικές ανάγκες. Ο κ. Παντελιάδης περιέγραψε την μετατόπιση της “δουλειάς”, τις δυσκολίες ακόμη και τις ελλείψεις στο ράφι λόγω της υψηλής και απρόβλεπτης ζήτησης στο ηλεκτρονικό κατάστημα, με διαφορετικές ημέρες και ώρες αιχμής και με πίεση σε συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων.

Ο κ. Παντελιάδης εξήγησε ότι οι νέες τάσεις οδηγούν σε διασύνδεση του φυσικού με το ψηφιακό κατάστημα για λόγους ενιαίας εικόνας.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: EURO2DAY

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!