Πέμπτη, 26 Νοεμβρίου 2020
# M-NEWS:
Home | ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ - ΑΓΟΡΕΣ | [Euro2day]: Μικρή ανοχή σε εταιρείες με κακή εξυπηρέτηση στην Ελλάδα
[Euro2day]: Μικρή ανοχή σε εταιρείες με κακή εξυπηρέτηση στην Ελλάδα

[Euro2day]: Μικρή ανοχή σε εταιρείες με κακή εξυπηρέτηση στην Ελλάδα

Πόσο γρήγορα εξαντλείται η υπομονή των καταναλωτών. Η σκληραγώγηση στον καιρό της πανδημίας. Πώς κινείται η χρήση digital υπηρεσιών. Πόσοι μπήκαν για πρώτη φορά στον νέο ψηφιακό κόσμο κατά τη διάρκεια του lockdown και πόσοι θα συνεχίσουν…

Σχεδόν ένας στους τρεις καταναλωτές στην Ελλάδα θα σταματούσε να προτιμά μια εταιρεία μετά από μόλις μια κακή καταναλωτική εμπειρία, σύμφωνα με έρευνα που διεξήχθη πρόσφατα από την εταιρεία ανάλυσης δεδομένων SAS.

Σύμφωνα με την ίδια έρευνα, 6 στους 10 καταναλωτές επιτρέπουν σε μία εταιρεία να τους προσφέρει από 2 έως 5 κακές καταναλωτικές εμπειρίες, πριν αποφασίσουν να στραφούν σε άλλα ανταγωνιστικά brands. Η έρευνα δείχνει ότι η υπομονή των πελατών απέναντι σε εταιρείες που τους προσφέρουν κακή καταναλωτική εμπειρία εξαντλείται, παρά τη «σκληραγώγηση» του καταναλωτικού κοινού στη διάρκεια της πανδημίας και της καραντίνας που τη συνόδευσε.

Οι επιχειρήσεις που θέλουν να αποφύγουν αυτό το σενάριο δεν μπορούν πλέον να βασίζονται μόνο στις ανταγωνιστικές τιμές, σημειώνουν οι ερωτηθέντες. Επιπλέον, η έρευνα τονίζει ότι όταν οι καταναλωτές διαλέγουν πού θα διαθέσουν τα χρήματά τους, ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο παίζει η καταναλωτική εμπειρία και η εξυπηρέτηση που προσφέρει συνολικά το εκάστοτε brand, με το 64,1% των συμμετεχόντων να αναφέρει ότι προτίθεται να ξοδέψει περισσότερα χρήματα για να αγοράσει προϊόντα ή υπηρεσίες από επιχειρήσεις που του προσέφεραν μία καλή εμπειρία κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: EURO2DAY

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!