Πέμπτη, 28 Ιανουαρίου 2021
# M-NEWS:
Home | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - ΕΠΙΣΤΗΜΗ | [Ελεύθερος Τύπος]: Οι… κακές συνήθειες που ανεβάζουν την πίεση
[Ελεύθερος Τύπος]: Οι… κακές συνήθειες που ανεβάζουν την πίεση

[Ελεύθερος Τύπος]: Οι… κακές συνήθειες που ανεβάζουν την πίεση

Σηκώστε «ασπίδα» απέναντι στην υπέρταση χωρίς καν να να πάρετε χάπια για την πίεση

Η αντιμετώπιση της υπέρτασης γίνεται με την επιλογή των κατάλληλων για κάθε άνθρωπο αντιυπερτασικών φαρμάκων. Όμως, εξίσου σημαντική είναι και η μη φαρμακευτική θεραπεία, δηλαδή κάποιες αλλαγές στις καθημερινές μας συνήθειες, οι οποίες μειώνουν την αρτηριακή πίεση, προλαμβάνουν την εμφάνιση της υπέρτασης, αλλά και ενισχύουν τη δράση των αντιυπερτασικών φαρμάκων:

Γράφει ο Ηρακλής Αβραμόπουλος
Παθολόγος, Επιστημονικός Συνεργάτης YΓΕΙΑ

  • Αλάτι. Η μείωση της λήψης αλατιού είναι σημαντική και φαίνεται ότι μειώνει την συστολική αρτηριακή πίεση κατά 5 mmHg περίπου. Η μείωση αυτή της πίεσης, παρότι φαίνεται μικρή, έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση κατά 14% των θανάτων από εγκεφαλικά επεισόδια και κατά 9% των θανάτων από καρδιακή νόσο. Για να μειωθεί η λήψη νατρίου συνιστάται ο περιορισμός προσθήκης αλατιού κατά το μαγείρεμα, η απομάκρυνση της αλατιέρας από το τραπέζι φαγητού, αλλά και ο περιορισμός των τροφών με «κρυμμένο» αλάτι, όπως ψωμί, επεξεργασμένο κρέας, τυριά, μαργαρίνη, επεξεργασμένα δημητριακά. Χρήσιμο είναι να διαβάζουμε τις ετικέτες των φαγητών που αγοράζουμε και να προτιμούμε αυτές με χαμηλή περιεκτικότητα αλατιού.
  • Διατροφή. Όσον αφορά τη διατροφή θα πρέπει να προτιμώνται φρούτα, λαχανικά, γαλακτοκομικά με χαμηλή περιεκτικότητα λίπους, δημητριακά ολικής αλέσεως, όσπρια, πουλερικά, ψάρια και ξηροί καρποί και να αποφεύγονται γλυκά, ζαχαρούχα ποτά και κόκκινο κρέας.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!