Κυριακή, 16 Μαΐου 2021
# M-NEWS:
Home | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - ΕΠΙΣΤΗΜΗ | [Ελεύθερος Τύπος]: Απαραίτητες τροφές στην εμμηνόπαυση
[Ελεύθερος Τύπος]: Απαραίτητες τροφές στην εμμηνόπαυση

[Ελεύθερος Τύπος]: Απαραίτητες τροφές στην εμμηνόπαυση

Οι αλλαγές που θα πρέπει να γίνουν στο διαιτολόγιο της γυναίκας που περνά στην εμμηνόπαυση ή βρίσκεται ήδη σε αυτήν, έχεις ως βασικό στόχο να καλύψουν τις θρεπτικές ανάγκες σε αυτή την ηλικία, να μειώσουν την αυξημένη συσσώρευση λίπους στην κοιλιά και να αποτρέψουν την προσθήκη βάρους που συχνά παρατηρείται.

Τρόφιμα κατάλληλα στην εμμηνόπαυση:

Γιαούρτι (ζωντανό): Πλούσιο σε ασβέστιο, φώσφορο, βιταμίνη D, απαραίτητα για την οστική υγεία. Επίσης είναι πλούσιο σε πολύτιμα προβιοτικά που συμβάλλουν στην καλή πέψη και στην αποφυγή φουσκώματος, ενισχύοντας φυσικά και την άμυνα του οργανισμού.

Λιπαρά ψάρια: σολομός, σκουμπρί, λακέρδα, σαρδέλες είναι όλα πλούσια σε ω-3, μειώνουν την χοληστερίνη, η οποία συνήθως αυξάνεται στην εμμηνόπαυση . Επίσης συμβάλλουν στην πρόσληψη Βιταμίνης D η οποία βοηθάει στην απορρόφηση ασβεστίου, αλλά και στην ομαλή ορμονική λειτουργία

Σκούρα πράσινα λαχανικά: πλούσια σε ασβέστιο και Βιταμίνη K, ουσίες που συμβάλλουν στην καλή οστική υγεία. Συνδυάζονται με τη μακροζωία και είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσλάβετε αρκετό μαγνήσιο, κάλιο, βιταμίνες Β και φυτικές ίνες.

Μπρόκολο: Τα σταυρανθή λαχανικά π.χ. μπρόκολο, κουνουπίδι, λαχανάκια Βρυξελλών είναι πολύ ευεργετικά για τις γυναίκες που βρίσκονται σε εμμηνόπαυση. Φαίνεται να ασκούν μία θετική επίδραση στα επίπεδα των οιστρογόνων – αύξηση των οιστρογόνων που είναι υπεύθυνα για τη μείωση του κινδύνου καρκίνου του μαστού και μείωση των οιστρογόνων που είναι υπεύθυνα για την αύξηση του κινδύνου κάποιου.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!