Δευτέρα, 18 Ιανουαρίου 2021
# M-NEWS:
Home | ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ | [Drive]: Test drive: Suzuki Ignis 1.2 Hybrid CVT
[Drive]: Test drive: Suzuki Ignis 1.2 Hybrid CVT

[Drive]: Test drive: Suzuki Ignis 1.2 Hybrid CVT

Ένα κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης κάνει το ανανεωμένο Suzuki Ignis ακόμα πιο εύχρηστο και πιο ξεκούραστο στην καθημερινή χρήση.

Στην περίπτωση του ανανεωμένου Suzuki Ignis, μπορεί να υποθέτεις ότι το μοναδικό δίλημμα σχετικά με τη μετάδοση στο οποίο θα βρεθεί ο υποψήφιος αγοραστής είναι το «δικίνητο ή τετρακίνητο». Όμως στο προσθιοκίνητο Ignis, υπάρχει επιπλέον και η επιλογή ενός αυτόματου κιβωτίου.

Μέχρι πρότινος, το αυτόματο κιβώτιο του Suzuki Ignis ήταν το AGS: Ένα αυτοματοποιημένο χειροκίνητο (ρομποτιζέ) πέντε σχέσεων. Μια λύση αρκετά δημοφιλής σε μοντέλα πόλης, η οποία όμως απαιτεί να σηκώνεις το πόδι σου από το γκάζι για να εκτελεστεί ομαλά η αλλαγή και συχνά εμφανίζει έλλειψη αποφασιστικότητας στην επιλογή σχέσης. Με την ανανέωσή του στην αρχή της χρονιάς, το Ignis απέκτησε ένα κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης (CVT). Το οποίο μάλιστα, σε αντίθεση με το AGS, συνδυάζεται με το ήπια υβριδικό σύστημα της Suzuki, το οποίο πλέον εφοδιάζει κάθε έκδοση του μικρού crossover της.

Έτσι, κάτω από το καπό και αυτού του Suzuki Ignis βρίσκεται η πιο σύγχρονη εκδοχή του 4κύλινδρου 1.2 DualJet, με διπλά μπεκ ψεκασμού, μεταβλητό χρονισμό, σχέση συμπίεσης 13:1 και απόδοση 83 PS και 107 Nm. Στο πλάι του έχει ένα ηλεκτρικό μοτέρ BISG που αποδίδει μόλις 3,1 PS, αλλά και μια γερή δόση ροπής: 50 Nm.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: DRIVE

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!