Πέμπτη, 21 Οκτωβρίου 2021
# M-NEWS:
Home | ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ | [Drive]: Τα ηλεκτρικά σούπερκαρ υστερούν σε θέματα βάρους και θερμικής διαχείρισης
[Drive]: Τα ηλεκτρικά σούπερκαρ υστερούν σε θέματα βάρους και θερμικής διαχείρισης

[Drive]: Τα ηλεκτρικά σούπερκαρ υστερούν σε θέματα βάρους και θερμικής διαχείρισης

Το να αποδίδεις πολλούς ίππους είναι σίγουρα σημαντικό, δεν αρκεί όμως στην πραγματική ζωή. Έτσι, οι κατασκευαστές επιδίδονται σε έναν αγώνα δρόμου για την μετάβαση των σπορ αυτοκινήτων σε ηλεκτρικά.

Ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο από το Reuters αναδεικνύει τις ανησυχίες των σπορ κατασκευαστών, οι οποίοι αντιλαμβάνονται τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, χωρίς ωστόσο να είναι σίγουροι για το πώς θα πρέπει να τη διαχειριστούν. Εταιρίες όπως η Ferrari και η Mercedes-Benz μπορεί να γνωρίζουν τον κινητήρα εσωτερικής καύσης απέξω και ανακατωτά, αυτό όμως δεν ισχύει και για τα ηλεκτρικά συστήματα κίνησης. Ως εκ τούτου, αναζητούν έξωθεν βοήθεια.

Εδώ κάπου εμφανίζονται στο προσκήνιο νεοσύστατες εταιρίες όπως η YASA, η οποία εδρεύει στην Οξφόρδη και εξειδικεύεται στους ηλεκτροκινητήρες. Τη συγκεκριμένη απέκτησε πρόσφατα η Mercedes-Benz που προαναφέραμε, ώστε να βρει λύσεις για τις προκλήσεις της ηλεκτροκίνησης των οχημάτων υψηλότερης απόδοσης.

Η YASA έχει ήδη εξελίξει έναν ηλεκτροκινητήρα υψηλής απόδοσης «αξονικής ροής» που ζυγίζει μόλις 23 κιλά και έχει το μέγεθος και το σχήμα ενός τιμονιού. Ένα κλάσμα του βάρους και του όγκου ενός αντίστοιχης ισχύος V12. Η νέα αυτή φιλοσοφία σχεδίασης ηλεκτροκινητήρων είναι ελαφρύτερη και ποιο αποδοτική από τα συμβατικής σχεδίασης ηλεκτρομοτέρ. Ως εταιρία, συνεργάζεται επίσης με τις Ferrari (για τις SF90 Stradale και 296 GTB) και Koenigsegg, οπότε εύκολα μπορεί κανείς να αντιληφθεί πως πρόκειται για έναν άγνωστο μεν κατασκευαστή, αλλά με σοβαρή τεχνογνωσία επάνω στο αντικείμενο.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: DRIVE

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!