Τρίτη, 15 Ιουνίου 2021
# M-NEWS:
Home | ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ | [Drive]: Δοκιμάζουμε την Triumph 2000 Mk.1 1963-1969
[Drive]: Δοκιμάζουμε την Triumph 2000 Mk.1 1963-1969

[Drive]: Δοκιμάζουμε την Triumph 2000 Mk.1 1963-1969

Ολική επαναφορά: Το ντεμπούτο της 2000, τον Οκτώβριο του 1963, έβαλε εκ νέου την Triumph σε μια κατηγορία από την οποία το όνομά της απουσίαζε σχεδόν επί μια δεκαετία, από την εποχή της Renown.

Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα µοντέλα που ντεµπουτάρισε στο Earls Court, στο λονδρέζικο σαλόνι αυτοκινήτου του ’63, ήταν η νέα µπερλίνα της Triumph, η 2000. Σαν σε χορό, Triumph και Rover (µε τη δεύτερη μόλις μια εβδομάδα νωρίτερα) λανσάρισαν δύο ολοκαίνουργια µεγάλα αυτοκίνητα, µε δίλιτρο µοτέρ και τιµή που τότε ξεπερνούσε στη Βρετανία τις χίλιες στερλίνες -£1.000 για τη Triumph 2000 και £1.300 για τη Rover P6 .

Αλλά παρά την ίδια χωρητικότητα των µοτέρ, η 2000 ερχόταν να παίξει στην αγορά µε ένα σαφώς πιο ευγενές προφίλ, αν και όχι το ίδιο τεχνολογικά προηγµένο, καθώς ο κινητήρας ήταν 6κύλινδρος και ανέπνεε µέσα από δύο µονά καρµπιρατέρ Stromberg.

Ένα τέτοιο ακριβώς αυτοκίνητο του ’65 δοκιµάζουµε σήµερα και µάλιστα από «πρώτο» χέρι. Έτσι εµπρός µας έχουµε µια πολύ κλασική Triumph 2000, σε Sebring White και µε γαλάζιο σαλόνι. Μια µπερλίνα που στη δεκαετία του ’60 έκαιγε καρδιές στην Ελλάδα (µαζί µε τη Rover P6), ούσα αυτοκίνητο της αστικής τάξης, καθώς η τιµή της ξεκινούσε από τις 167.000 δραχµές.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: DRIVE

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!