Σάββατο, 24 Οκτωβρίου 2020
# M-NEWS:
Home | ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ | [Drive]: BMW M RR 2020: Τεχνική ανάλυση της ισχυρότερης δίτροχης BMW
[Drive]: BMW M RR 2020: Τεχνική ανάλυση της ισχυρότερης δίτροχης BMW

[Drive]: BMW M RR 2020: Τεχνική ανάλυση της ισχυρότερης δίτροχης BMW

Η νέα έκδοση, βασισμένη στην S 1000 RR, είναι η πιο δυνατή μοτοσυκλέτα που έχει βγάλει ποτέ η BMW.

Πρόσφατα, στα πλαίσια των δοκιμών για το περιοδικό ΜΟΤΟ, είχαμε επισκεφτεί την πίστα των Σερρών για να οδηγήσουμε το νέο BMW S 1000 RR. Ταυτόχρονα το συγκρίναμε και με το Yamaha YZF R1-M σε μία από τις πιο άρτιες δοκιμές που έχουν γίνει για αυτή τη μοτοσυκλέτα, επισημαίνοντας πως κάποια σημεία όπως τα πλαστικά, δεν ανταποκρίνονταν στην κατηγορία. Σαν να ήταν εκεί απλά για να μπορέσει η μοτοσυκλέτα να κυκλοφορήσει στο δρόμο περιμένοντας να αντικατασταθούν από το δικό σου κουστούμι, μπαίνοντας στην πίστα… Ή -τελικά- για να δικαιολογείται πλήρως η νέα έκδοση που βγάζει πινακίδα για τον δρόμο αλλά είναι έτοιμη για χρήση στην πίστα, η M 1000 RR.

Από το 2019 η BMW έχει ανακοινώσει πως το γράμμα “M” έρχεται στην μοτοσυκλέτα φέρνοντας όλες τις αλλαγές που σηματοδοτεί αυτό το γράμμα και στα αυτοκίνητα της εταιρείας. Συγκεκριμένα για το S 1000 RR βέβαια, η απόδοση δεν θα μπορούσε να ανέβει και πάρα πολύ παραπάνω. Παρόλο αυτά η M RR είναι η πιο δυνατή μοτοσυκλέτα που έχει βγάλει η BMW, και έρχεται απευθείας στο επίπεδο της Ducati Panigale V4 και του Aprilia RSV4 1100 Factrory με ονομαστική απόδοση στα 212 άλογα.

Αυτό σημαίνει απλά μία αύξηση 5 ίππων από τα 207 που δηλώνει η νέα S 1000 RR.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: DRIVE

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!