Πέμπτη, 13 Αυγούστου 2020
# M-NEWS:
Home | ΕΛΛΑΔΑ | [CNN Greece]: Βάσεις 2020: Ποιες σχολές έχουν υψηλή απορρόφηση στην αγορά εργασίας
[CNN Greece]: Βάσεις 2020: Ποιες σχολές έχουν υψηλή απορρόφηση στην αγορά εργασίας

[CNN Greece]: Βάσεις 2020: Ποιες σχολές έχουν υψηλή απορρόφηση στην αγορά εργασίας

Οι βαθμολογίες των Πανελλαδικών Εξετάσεων μπορεί να ανακοινώθηκαν την περασμένη Παρασκευή αλλά το τοπίο των βάσεων εισαγωγής παραμένει θολό.

Αρκετοί είναι οι μαθητές που έγραψαν χαμηλότερα από τις προσδοκίες τους, με τα ποσοστά κάτω από τη βάση να έχουν αυξηθεί δραματικά.

Μέχρι την ερχόμενη Παρασκευή 17 Ιουλίου, οι υποψήφιοι καλούνται να «κλειδώσουν» τις επιλογές τους στο μηχανογραφικό δελτίο και κατόπιν να περιμένουν το τελευταίο δεκαήμερο του Αυγούστου την ανακοίνωση των βάσεων.

Οι ειδικοί συμβουλεύουν τους υποψήφιους να συμπληρώσουν το μηχανογραφικό τους δελτίο χωρίς να υπολογίζουν τις περσινές βάσεις , σύμφωνα με την κλίση και τις επιλογές τους. Ειδικότερα φέτος που με την κατάργηση των συντελεστών βαρύτητας οι εκτιμήσεις για τις βάσεις είναι ακόμα θολές.

Πηγή: Εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος»

Οι σχολές που… βρίσκουν δουλειά

Η εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος της Κυριακής» παρουσιάζει ανά επιστημονικό πεδίο, πανεπιστημιακά τμήματα που αν και δεν είναι δημοφιλή και έχουν χαμηλή βάση εισαγωγής, υπόσχονται απορρόφηση από την αγορά.

1ο επιστημονικό πεδίο – Ανθρωπιστικές Σπουδές

-Γλωσσικών και Διαπολιτισμικών Σπουδών, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας-Βόλος (12.535 μόρια): Τμήμα μόλις ενός χρόνου λειτουργίας με στόχευση τη διαπολιτισμική εκπαίδευση και επαγγελματική προοπτική με εργασία των αποφοίτων σε Κέντρα Υποδοχής και συγκεκριμένα στην εκπαίδευση προσφύγων, σε Κέντρα Παροχής Κοινωνικής Φροντίδας, σε Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις κ.λπ.

–Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας, Ιόνιο Πανεπιστήμιο-Αργοστόλι (8.645 μόρια) και Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, Πανεπιστήμιο Δυτ. Μακεδονίας-Καστοριά (9.005 μόρια): Τμήματα με στόχευση στους κλάδους της επικοινωνίας, της προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών που οδηγούν σε επιλογές εργασίας σε τμήματα μάρκετινγκ, πωλήσεων, δημοσίων σχέσεων και διαφήμισης, ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια με την ταχύτατη άνοδο των κοινωνικών δικτύων.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: CNN GREECE

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!