Δευτέρα, 10 Αυγούστου 2020
# M-NEWS:
Home | ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ | [AutoBlog]: Πωλείται ένα εκπληκτικό και σπάνιο Honda NSX-R του 1993
[AutoBlog]: Πωλείται ένα εκπληκτικό και σπάνιο Honda NSX-R του 1993

[AutoBlog]: Πωλείται ένα εκπληκτικό και σπάνιο Honda NSX-R του 1993

H αντιπροσωπεία Speedart Motorsports στο Miami έχει βγάλει προς πώληση ένα εντυπωσιακό Honda NSX-R του 1993 και συνοδεύει την αγγελία με μια σειρά φωτογραφιών που σε αφήνει με το στόμα ανοιχτό και σου δίνει την ευκαιρία να θαυμάσεις κάθε εκατοστό του ιαπωνικού μοντέλου.

Το NSX-R κυκλοφόρησε αποκλειστικά στην αγορά της Ιαπωνίας, εξ’ου και η τοποθέτηση του τιμονιού στο δεξί μέρος του συγκεκριμένου αυτοκινήτου. Η συναρμολόγηση του αυτοκινήτου ολοκληρώθηκε τον Δεκέμβριο του 1992, και είναι το 44ο που βγήκε από την γραμμή παραγωγής. Ο πρώτος ιδιοκτήτης το παρέλαβε τον Ιανουάριο του 1993 και το κράτησε μέχρι το 2000, καθώς πουλήθηκε σε έναν Αυστραλό. Το αυτοκίνητο, όμως, δεν έφυγε ποτέ από την Ιαπωνία, μέχρι να το αγοράσει ένας λάτρης του από την Μαλαισία το 2016.

Το 2018, ο τελευταίος το πούλησε σε κάποιον στην Αγγλία, για να το εισάγει στις Η.Π.Α. η αντιπροσωπεία Speedart Motorsports πριν μερικούς μήνες. Όλα αυτά τα χρόνια, το αυτοκίνητο έχει διανύσει 49.616 χλμ., με το NSX-R να έχει συντηρηθεί σωστά και γι’αυτό βρίσκεται σε εκπληκτική κατάσταση.

Η παραγωγή του αυτοκινήτου ξεκίνησε το Νοέμβριο του 1992 και διήρκεσε μέχρι το Σεπτέμβριο του 1995 και από το εργοστάσιο της Honda στην πόλη Takanezawa της Ιαπωνίας βγήκαν μόλις 483 NSX-R. Μηχανικά, ο 3,0-λίτρος V6 ατμοσφαιρικός κινητήρας, με περιεχόμενη γωνία 90 μοίρες, έχει αλλαγές σε σχέση με το “απλό” NSX, με την απόδοση του να ανακοινώνεται στα 280 άλογα στις 7.100 σ.α.λ. με 294 Nm στις 6.500 σ.α.λ.

Όπως ξέρεις, όμως, υπήρχε μια άτυπη συμφωνία κυρίων μεταξύ των ιαπωνικών κατασκευαστών να μην ανακοινώνουν την ιπποδύναμη των αυτοκινήτων όταν αυτή υπερβαίνει τα 280 άλογα. Ωστόσο, αυτό ήταν ένα τέχνασμα για να αποφύγει η Honda να υποβάλει εκ νέου αίτηση για έγκριση τύπου το αυτοκίνητο, και έτσι η πραγματική ισχύς του NSX-R φέρεται να πλησιάζει τα 300 άλογα.

Το NSX-R είχε κοντύτερη τελική σχέση μετάδοσης (4.235:1 αντί για 4.06:1) από το “απλό” NSX, και έτσι για το 0-100 χλμ/ώρα χρειαζόταν 5 δευτ. (από 5,5 δευτ.), με την τελική να ήταν μικρότερη λόγω των κοντών σχέσεων του πεντατάχυτου κιβωτίου, αγγίζοντας τα 262 χλμ/ώρα, αντί για 270 χλμ/ώρα.

Το αυτοκίνητο ζυγίζει 120 κιλά λιγότερα από το standard NSX , χάρη στην εκτενή χρήση carbon σε αρκετά σημεία του αμαξώματος και του εσωτερικού.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: AUTOBLOG

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!