Κυριακή, 19 Σεπτεμβρίου 2021
# M-NEWS:
Home | ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ | [AutoBlog]: Κόντρα στο χώμα μεταξύ των Ranger, Hilux, Amarok, Navara, BT-50 και Great Wall P-Series
[AutoBlog]: Κόντρα στο χώμα μεταξύ των Ranger, Hilux, Amarok, Navara, BT-50 και Great Wall P-Series

[AutoBlog]: Κόντρα στο χώμα μεταξύ των Ranger, Hilux, Amarok, Navara, BT-50 και Great Wall P-Series

Την προηγούμενη εβδομάδα είδαμε την πολύ “σφιχτή” κόντρα μεταξύ του Ford Ranger και του Toyota Hilux , χωρίς να υπάρχει ουσιαστικά νικητής, καθώς τα δύο pickup ήταν ισάξια στο χώμα. Σήμερα, στο παρακάτω video, θα δεις δίπλα στα Hilux και Ranger να στήνονται τα VW Amarok, Mazda BT-50, Nissan Navara και GWM P-Series, με το τελευταίο να είναι το μοντέλο της Great Wall Motors.

Ξεκινώντας από το πιο παλιό και πιο ακριβό της σύγκρισης, το Amarok παίρνει κίνηση από τον 3,0-λίτρο V6 TDI κινητήρα απόδοσης 258 ίππων, η οποία στη λειτουργία overboost ανεβαίνει στα 272 άλογα. Η μέγιστη ροπή του νέου, τρίλιτρου κινητήρα φθάνει τα 580 Nm και είναι διαθέσιμη ήδη από τις 1.400 σ.α.λ. Η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα είναι 7,3 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του ταχύτητα 207 χλμ./ώρα. Ζυγίζει 2.200 κιλά και διαθέτει αυτόματο κιβώτιο και σύστημα τετρακίνησης.

Έπειτα, η Nissan παρουσίασε πριν 10 μήνες το ανανεωμένο Navara και μηχανικά δεν υπάρχουν αλλαγές σε σχέση με το παρελθόν. Έτσι, το ιαπωνικό pickup παίρνει κίνηση από τον 2,5-λίτρων CDi turbodiesel κινητήρα απόδοσης 190 ίππων και 450 Nm ροπής, που -στην προκειμένη- συνδυάζεται με 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

Η τρίτη γενιά του Mazda BT-50 βασίζεται στην πλατφόρμα του Isuzu D-Max , και κίνηση παίρνει από τον 3,0-λιτρο turbodiesel κινητήρα απόδοσης 190 ίππων με 450 Nm ροπής, στέλνοντας τη δύναμη σε όλους τους τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: AUTOBLOG

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!