Τετάρτη, 20 Οκτωβρίου 2021
# M-NEWS:
Home | ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ | [AutoBlog]: Honda e. Σχεδιασμένο για δυναμικές επιδόσεις
[AutoBlog]: Honda e. Σχεδιασμένο για δυναμικές επιδόσεις

[AutoBlog]: Honda e. Σχεδιασμένο για δυναμικές επιδόσεις

Το Honda e βασίζεται σε μια ολοκαίνουρια πλατφόρμα που έχει αναπτυχθεί αποκλειστικά για ηλεκτρικά μοντέλα και έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την άριστη οδική συμπεριφορά, ευελιξία και οδηγική άνεση σε αστικά περιβάλλοντα.

1

Οι μηχανικοί της Honda έδωσαν ιδιαίτερη βαρύτητα στη βελτίωση του πλαισίου ώστε ο οδηγός να απολαμβάνει την εμπειρία πίσω από το τιμόνι. Για το συνολικό μήκος του (3.895 mm), το αυτοκίνητο είναι σχετικά φαρδύ (1.750 mm), ενώ οι κοντοί πρόβολοι μπροστά και πίσω του προσδίδουν στιβαρότητα. Καθώς η μπαταρία τοποθετείται κάτω από το πάτωμα, το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου απέχει 50 εκατοστά από το έδαφος, ώστε σε συνδυασμό με την κατανομή βάρους 50:50 να διασφαλίζεται ευστάθεια και ευέλικτη συμπεριφορά.

2

Στο σπορ οδηγικό χαρακτήρα που συνδυάζεται με επιδόσεις, συμβάλει η μετάδοση ισχύος στους πίσω τροχούς. Το ενεργό σύστημα διεύθυνσης Variable Gear Ratio (VGR) της Honda με 3,1 στροφές από τέρμα σε τέρμα ενισχύει τις σπορ επιδόσεις, με το VGR να λειτουργεί μεταβάλλοντας το λόγο υποπολλαπλασιασμού σε σχέση με τη γωνία διεύθυνσης. Στο ταξίδι ή στις υψηλές ταχύτητες, το υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης παρέχει αυτοπεποίθηση στις αλλαγές λωρίδων και βελτιώνει την οδηγική ασφάλεια. Αυτό, σε συνδυασμό με το στενό υποπλαίσιο, την πλατφόρμα και τα συμπαγή εξαρτήματα, επιτρέπει κύκλο στροφής μόλις 8,6 μέτρων, διασφαλίζοντας ότι το Honda e είναι εξαιρετικά ευέλικτο στους μικρούς δρόμους των πόλεων και σου επιτρέπει να ελίσσεσαι με χαρακτηριστική ευκολία, ενώ κάνει “παιχνιδάκι” και τη στάθμευση.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: AUTOBLOG

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!