Τετάρτη, 23 Ιουνίου 2021
# M-NEWS:
Home | ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ | [AutoBlog]: Τι διαφορές έχει ακριβώς το ίδιο ελαστικό ως πρώτης τοποθέτησης σε σχέση με του εμπορίου
[AutoBlog]: Τι διαφορές έχει ακριβώς το ίδιο ελαστικό ως πρώτης τοποθέτησης σε σχέση με του εμπορίου

[AutoBlog]: Τι διαφορές έχει ακριβώς το ίδιο ελαστικό ως πρώτης τοποθέτησης σε σχέση με του εμπορίου

Αρκετοί θεωρούν ότι όταν αγοράζεις ένα καινούριο αυτοκίνητο, τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης (ΟΕ) δεν είναι ό,τι καλύτερο μπορεί να “φορέσει” το νέο σου απόκτημα, καθώς η εκάστοτε εταιρία -ίσως- επιλέγει να περιορίσει το κόστος, εξαιτίας των οικονομιών κλίμακας.

Ωστόσο, ο Jonathan Benson από το κανάλι Tire Reviews στο YouTube αποφάσισε να δει αν τα ΟΕ ελαστικά έχουν διαφορές σε σχέση με ακριβώς τον ίδιο τύπο και ίδια μάρκα ελαστικών, όταν τα δεύτερα αγοραστούν από έναν επίσημο αντιπρόσωπο.

Για τον λόγο αυτό, πήρε μια νέα BMW M3 και κατέδειξε τις διαφορές στο σχεδιασμό, τη σύσταση και την κατασκευή μεταξύ των Michelin Pilot Sport 4S που τοποθετεί η γερμανική εταιρία, και του ίδιου ακριβώς ελαστικού που βρίσκουμε σε ένα βουλκανιζατέρ. Και οι διαφορές, τουλάχιστον για τον συγκεκριμένο συνδυασμό αυτοκινήτου-ελαστικών, είναι κάτι παραπάνω από σημαντικές.

Η Michelin χρειάστηκε δυόμισι χρόνια για την εξέλιξη των Pilot Sport 4S ειδικά για τη M3/M4, καθώς είναι κατασκευασμένο από τέσσερις διαφορετικές γόμες κατανεμημένες ομοιόμορφα σε όλη την επιφάνεια, εν αντιθέσει με το “απλό” 4S, που έχει μια γόμα για τα πλαϊνά και μια για το πέλμα. Στο ΟΕ ελαστικό οι αυλακώσεις του πέλματος είναι ελαφρώς μεγαλύτερες, η “ζώνη” είναι τροποποιημένη και η ακαμψία του πλευρικού τοιχώματος είναι διαφορετική. Με μια περιστασιακή ματιά δεν θα παρατηρούσατε τίποτα από το συνηθισμένο, αλλά πολλοί γύροι στην πίστα δείχνουν ότι τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι πολύ καλύτερα από αυτά της δευτερεύουσας αγοράς.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: AUTOBLOG

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!