Τετάρτη, 24 Οκτωβρίου 2018
# M-NEWS:
ΑΘΗΝΑ:
18 °C 10 kmh
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ:
17 °C 0 kmh
Home | ΓΥΝΑΙΚΑ - ΠΑΙΔΙ | [WomenOnly]: Βραδινές λιγούρες; Τα σνακ που μπορείς να φας άφοβα αργά το βράδυ
[WomenOnly]: Βραδινές λιγούρες; Τα σνακ που μπορείς να φας άφοβα αργά το βράδυ

[WomenOnly]: Βραδινές λιγούρες; Τα σνακ που μπορείς να φας άφοβα αργά το βράδυ

Οι καλύτερες επιλογές που μπορείς να κάνεις, χωρίς να έχεις τύψεις!

Μερικές φορές, οι βραδινές λιγούρες είναι αναπόφευκτες, ειδικά μετά από μια μεγάλη, δύσκολη και πιεστική μέρα.

Μια παλιά παροιμία λέει “Φάε πρωινό σαν βασιλιάς, μεσημεριανό σαν πρίγκιπας και δείπνο σα φτωχός”. Πολύ συχνά, οι ειδικοί μας αποθαρρύνουν από το να τρώμε αργά τη νύχτα, αφού μελέτες έχουν αποδείξει ότι το σώμα επεξεργάζεται τα τρόφιμα με διαφορετικούς τρόπους σε διάφορες ώρες της ημέρας. Εάν φας πριν κοιμηθείς, το σώμα σου θα αποθηκεύσει τις θερμίδες ως λίπος αντί να το μετατρέψει σε ενέργεια.

Αυτό όμως δε σημαίνει ότι πρέπει να μείνεις τελειώς νηστική και να αφήσεις το αίσθημα της πείνας να σε κυριεύσει. Επαγγελματίες διατροφολόγοι συστήνουν να τρώμε το τελευταίο μας γεύμα μερικές ώρες πριν κοιμηθούμε για να δώσουμε στο σώμα μας το χρόνο να χωνέψει και επισημαίνουν ότι οι επίμονες βραδινές λιγούρες μπορεί να σημαίνουν ότι δεν έχουμε φάει καλά την υπόλοιπη ημέρα.

Διάβασε επίσης: Φαγητό πριν από το γυμναστήριο; Αυτές οι τροφές “καίνε” περισσότερο λίπος

Η Amy Gorin, διατροφολόγος και ιδιοκτήτρια του Amy Gorin Nutrition στη Νέα Υόρκη, προτείνει να τρώμε ένα γεύμα ή ένα σνακ κάθε 3-5 ώρες. Πιο συγκεκριμένα, τονίζει ότι θα πρέπει να ξεκινάμε τη μέρα μας με ένα πρωινό υψηλής περιεκτικότητας σε φυτικές ίνες, πρωτεΐνες και θερμίδες, να αποφύγουμε να παραλείψουμε τα επόμενα γεύματα και για να έχουμε αρκετή ενέργεια.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: WOMEN ONLY

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!