Σάββατο, 24 Αυγούστου 2019
# M-NEWS:
Home | ΓΥΝΑΙΚΑ - ΠΑΙΔΙ | [WomenOnly]: Σε αγχώνει η γυμναστική; 4 τρόποι να την κάνεις ξανά ευχάριστη
[WomenOnly]: Σε αγχώνει η γυμναστική; 4 τρόποι να την κάνεις ξανά ευχάριστη

[WomenOnly]: Σε αγχώνει η γυμναστική; 4 τρόποι να την κάνεις ξανά ευχάριστη

Τι πρέπει να προσέξεις αν η άσκηση έχει γίνει ένα αγχωτικό και επίπονο ζήτημα

Οι άνθρωποι είμαστε εύθραυστα, συναισθηματικά πλάσματα. Μερικές φορές όμως, σε ό,τι αφορά τη γυμναστική, αυτή η ευαισθησία αρχίζει να εξαφανίζεται και κάποιος αόρατος διακόπτης αλλάζει το μυαλό μας και μας κάνει να δουλεύουμε το σώμα μας σα να είναι μηχανή. Αυξάνουμε τον καρδιακό μας ρυθμό, ο ιδρώτας στάζει και σπρώχνουμε τα όριά μας για να κάψουμε όσες περισσότερες θερμίδες μπορούμε.

Η γυμναστική έχει αποδειχθεί ότι μειώνει την αρτηριακή πίεση, απελευθερώνει ενδορφίνες, ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα, βελτιώνει τη μνήμη, καταπολεμά το άγχος και μας κάνει να αισθανόμαστε πιο ευτυχισμένοι. Τί συμβαίνει, λοιπόν, αν η άσκηση σε αγχώνει – ή απλώς δεν παίρνεις τα αποτελέσματα που περίμενες; Μελέτες δείχνουν ότι έχει λιγότερο να κάνει με το είδος της άσκησης που κάνεις και περισσότερο με το πώς γυμνάζεσαι.

Διάβασε επίσης: Κάθεσαι όλη μέρα; 6 έξυπνοι τρόποι για να κινείσαι περισσότερο

Ορίστε μερικοί τρόποι να επανεξετάσεις την προσέγγισή σου:

1. Χρησιμοποίησε το άγχος προς όφελός σου
Ενώ το χρόνιο στρες μπορεί να είναι επιζήμιο τόσο για το μυαλό όσο και για το σώμα, το βραχυπρόθεσμο άγχος είναι εξαιρετικό για την τόνωση της ενέργειας και τη συγκέντρωση. Ο John Ratey, κλινικός καθηγητής ψυχιατρικής στο Ιατρικό Σχολείο του Χάρβαρντ, λέει ότι ο αντίκτυπος των μικρών δόσεων στρες στον εγκέφαλο είναι παρόμοιος με τον τρόπο που τα εμβόλια επηρεάζουν το ανοσοποιητικό σύστημα, κάνοντας μας δυνατότερους.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: WOMEN ONLY

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!