Τρίτη, 12 Νοεμβρίου 2019
# M-NEWS:
Home | ΓΥΝΑΙΚΑ - ΠΑΙΔΙ | [WomenOnly]: 3 συμβουλές για να ξυπνάς πιο εύκολα το πρωί
[WomenOnly]: 3 συμβουλές για να ξυπνάς πιο εύκολα το πρωί

[WomenOnly]: 3 συμβουλές για να ξυπνάς πιο εύκολα το πρωί

Για πολλούς από εμάς, το ξύπνημα δεν είναι εύκολο και μπορεί να είναι ακόμη πιο δύσκολο τους φθινοπωρινούς και χειμερινούς μήνες, όταν οι ημέρες είναι πιο μικρές και πιο σκοτεινές. Η έλλειψη ηλιακού φωτός σε αυτή την εποχή του χρόνου σημαίνει ότι ο εγκέφαλός μας παράγει περισσότερη μελατονίνη, μια ορμόνη η οποία μας κάνει να νυστάζουμε.

Για να κάνεις το ξύπνημα λίγο πιο εύκολο, μπορείς να ακολουθήσεις αυτές τις τρεις σημαντικές συμβουλές που έδωσαν στο Harper’s Bazaar, οι ειδικοί του ύπνου Dr Neil Stanley και Dr Irshaad Ebrahim FRCPsych.

Να κοιμάσαι όσο χρειάζεσαι

Αντίθετα με τη δημοφιλή πεποίθηση ότι πρέπει να κοιμάσαι τουλάχιστον έξι ώρες κάθε βράδυ, ο Stanley λέει: «Η ανάγκη ύπνου σου είναι γενετικά καθορισμένη, όπως το ύψος ή το μέγεθος του παπουτσιού, οτιδήποτε μεταξύ τριών και έντεκα ωρών μπορεί να θεωρηθεί φυσιολογικό, αλλά το να πάρεις τη σωστή ποσότητα του ύπνου είναι το κλειδί». Για να μάθεις πόσες ώρες χρειάζεσαι , ο Ebrahim λέει: «Αν αισθάνεσαι καλά κατά τη διάρκεια της ημέρας, τότε είχες αρκετό ύπνο, αν όχι, πιθανότατα να σου χρειαζόταν περισσότερος ύπνος. Προσπάθησε να αφαιρέσεις ή να προσθέσεις μια ώρα για να βρεις την ισορροπία».

Εάν διαπιστώσεις ότι η ποιότητα του ύπνου είναι το πρόβλημα, τότε καλό είναι να επενδύσεις σε ένα σωστό στρώμα. Όπως λέει ο διευθυντής του Casper, Jeff Chapin, η ποιότητα του στρώματος μπορεί να καθορίσει το πόσο καλά κοιμάσαι.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: WOMEN ONLY

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!