Πέμπτη, 21 Σεπτεμβρίου 2017
# M-NEWS:
ΑΘΗΝΑ:
23 °C 3 kmh
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ:
22 °C 13 kmh
Home | ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ - ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ | [Tvxs]: «Πληροφοριακή παιδεία»: Πώς να εκτιμάμε την αξία των πληροφοριών εντός κι εκτός Διαδικτύου
[Tvxs]: «Πληροφοριακή παιδεία»: Πώς να εκτιμάμε την αξία των πληροφοριών εντός κι εκτός Διαδικτύου

[Tvxs]: «Πληροφοριακή παιδεία»: Πώς να εκτιμάμε την αξία των πληροφοριών εντός κι εκτός Διαδικτύου

Σε μια κοινωνία που κατακλύζεται από κάθε λογής πληροφορίες πώς μπορούμε να ξεχωρίσουμε τη «σωστή» ή «χρήσιμη» πληροφορία για την επαγγελματική και προσωπική μας ζωή και εν τέλει την ίδια μας την καθημερινότητα; Τι ρόλο παίζει η «πηγή» στην αναζήτηση μιας πληροφορίας και πόσο δύσκολος είναι ο έλεγχός της;

Σε μια παγκοσμιοποιημένη κοινωνία, όπου το μέγεθος και η ταχύτητα της πληροφόρησης αυξάνονται εν ριπή οφθαλμού, ποιος είναι ο ρόλος των βιβλιοθηκών και των βιβλιοθηκάριων στην αναζήτηση πληροφοριών;

Απαντήσεις στα παραπάνω και σε μια σειρά από άλλα ερωτήματα που σχετίζονται με την εκπαίδευση στην κατανόηση και τη χρήση της πληροφορίας δίνει, μιλώντας στο Αθηναϊκό Πρακτορείο, η καθηγήτρια στο Queensland University of Technology του Μπρισμπέιν της Αυστραλίας, και εκ των κορυφαίων προσωπικοτήτων στον χώρο της «πληροφοριακής παιδείας» Christine Bruce.

Η Christine Bruce, η οποία επισκέφθηκε τον περασμένο Ιούνιο τη Θεσσαλονίκη προσκεκλημένη του Κολλεγίου Ανατόλια, μίλησε για την «πληροφοριακή παιδεία» και τη χρησιμότητά της σε μια συνεχώς εξελισσόμενη κοινωνία. Μεταξύ άλλων, η φημισμένη καθηγήτρια έχει αναπτύξει το μοντέλο πληροφοριακού γραμματισμού «Seven Faces of Information Literacy» (Τα 7 πρόσωπα του πληροφοριακού γραμματισμού) και δια μέσου των επτά κατηγοριών του, παρουσιάζει χαρακτηριστικά με τα οποία μπορεί ένας άνθρωπος να γίνει πληροφοριακά εγγράμματος.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: TVXS

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!