Κυριακή, 11 Δεκεμβρίου 2016
# M-NEWS:
ΑΘΗΝΑ:
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ:
Home | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - ΕΠΙΣΤΗΜΗ | [Το Βήμα]: «Μαραθωνοδρόμοι» τηλεοπτικού περιεχομένου οι Eλληνες
[Το Βήμα]: «Μαραθωνοδρόμοι» τηλεοπτικού περιεχομένου οι Eλληνες

[Το Βήμα]: «Μαραθωνοδρόμοι» τηλεοπτικού περιεχομένου οι Eλληνες

H ΤV έχει «μετακομίσει» σε φορητές συσκευές και οι χρήστες στη χώρα μας επιλέγουν την on demand παρακολούθησή του, αποκαλύπτει μελέτη της Ericsson
Στις φορητές συσκευές φαίνεται ότι προσανατολίζεται στη χώρα μας η παρακολούθηση τηλεοπτικού περιεχομένου, σύμφωνα με τη νέα ετήσια μελέτη Consumer Lab TV & Media Report της σουηδικής Ericsson, η οποία διεξήχθη σε 24 χώρες από όλον τον κόσμο. Η συγκεκριμένη μελέτη αποτυπώνει τις συνήθειες παρακολούθησης τηλεόρασης και video συνολικά 1,1 δισεκατομμυρίων καταναλωτών ανά τον κόσμο, καθιστώντας τη μία από τις μεγαλύτερες και πλέον αξιόπιστες έρευνες του είδους παγκοσμίως. Στην Ελλάδα το στατιστικό δείγμα αντιστοιχεί σε 5 εκατομμύρια καταναλωτές.
Σύμφωνα με την εφετινή έρευνα, η παρακολούθηση τηλεοπτικών προγραμμάτων κατ’ απαίτηση (on demand) και βίντεο μέσω κινητών συσκευών εμφανίζει σημαντική αύξηση, παρά το γεγονός ότι οι καταναλωτές εξακολουθούν να ταλαιπωρούνται με την εύρεση περιεχομένου, η οποία τους «ροκανίζει» ημερησίως περί τα 18 λεπτά κατά μέσο όρο.
Τηλεοπτική ψυχαγωγία on demand
Στην Ελλάδα, το ποσοστό που αφιερώνεται στην παρακολούθηση τηλεόρασης και βίντεο μέσω φορητών συσκευών αυξήθηκε από το 2015. Στην περίπτωση της ηλικιακής ομάδας 16-19 ετών μάλιστα άγγιξε το 63%.
Βάσει των νέων ευρημάτων φάνηκε ότι ο μέσος όρος κατανάλωσης περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή – π.χ. μέσω τηλεόρασης, βίντεο, σταθερής σύνδεσης internet, θέατρο, σινεμά κ.τ.λ. – αντιστοιχεί στη δαπάνη 53 ευρώ ανά νοικοκυριό.

… Δείτε ολόκληρο το άρθρο στη σελίδα που δημοσιεύτηκε – Πηγή: ΤΟ ΒΗΜΑ

ΣΧΟΛΙΑ

Κάνε like τη σελίδα μας στο Facebook

Κάνε like για να μαθαίνεις τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν!